Ja ik vind het heel erg leuk dat ze elkaar gevonden hebben. Maar hij lijkt zo weinig inhoud te hebben? Staan ze in Rome en het enige waar hij zich voor interesseert zijn looptrainingen en tijden. Bij Annemerel vind ik de reisvlogs erg leuk omdat ze heel fanatiek op pad gaat, veel doet en ziet. Maar met hem erbij is voor mij nog een beetje wennen.
Ik heb net de vlog van Massa gezien. Titel is âwaarom ik ineens zoveel boksâ, maar na het kijken daarvan weet ik nog steeds niet waarom ze zoveel bokst. Ja, blijkbaar voor een project of iets, maar het was mij niet duidelijk. Vond de vlog ook anders dan normaal.
Heb de vlog niet gezien maar in haar Instastory gister vertelde ze dat ze meedoet aan Boxing stars oid. Een programma op RTL 5. In het Beutyblogtopic is het ook besproken.
Hmm, ik vond haar in het autostukje best duidelijk vertellen dat ze meedoet aan een programma waarbij ze tegen andere BNâers gaat boksen? En dat heet boxing stars, ze is ook gekoppeld aan een bekende bokser uit Schiedam en daarom bokst en sport ze nu zo veel.
Oh oops, heb dat dan niet bewust meegekregen.
Ik heb de video nog niet bekeken maar super slim om onbekende Alie express shit op je gezicht te smeren.
OKay ik kijk nu pas deel 3 van shane en zn sensatie zucht en hoewel ik zn excuus en disclaimer aan het begin wel goed vond, zodra die eruit waren begon zn gespeculeer weer? Ik kan ook wel gaan zeggen âik speculeer nietâ en ondertussen iedereen gaan diagnosticeren in niet correcte eigenschappen en stoornissen, maakt het ook niet goed?
Waarom kan hij niet gewoon âonderzoekâ doen ZONDER de âpsycholoogâ uit te hangen. Of anders, met heel veel psychologisch onderzoek en heel veel nuance. Maar dan is het niet zo dramatisch en dan is er veel minder sensatie en dan kan shane zn grote ogen niet opzetten en beangstigd lachen en zuchten
Ik kijk de video van Rutger en normaal ben ik echt helemaal niet van de onderbroekenlol maar ik vind deze echt hilarisch. Vooral tussen Rutger en Denise, ze zijn zo lekker dom aan het doen en lachen gieren brullen. Net Geer en Goor
Oooh ik heb nog niet gekeken maar ik geniet altijd zo erg van de 24furkitchen videos haha. Richard vind ik ook zoân geniale kerel. Die foto die tijdens Rutger zân feestje gemaakt werd van hem en die nu in zân wc hangt (te zien in een vlog) vond ik ook echt zo leuk haha. Heb hard op gelachen
Haha kwam hier ook om er over te posten, echt een grappige video!
Hahaa jaaa echt een geweldige video :D! Ze gingen zelf ook helemaal stuk om hun eigen grappen, heerlijk. Ook omdat ze normaal echt een jonge doelgroep hebben.
Deze kwam ik tegen, geweldig word hier melig van :â)
Dit liedje sluit mooi aan op die belachelijke (goedkope) shopdrang van bepaalde youtubers:
Als het een âinside jokeâ is, moet je het ook vooral op een openbare plek neerzetten waar niemand er dus iets van begrijpt. Blegh begin echt steeds meer van hun te walgen
Parijs, nu alweer? Ze zijn nu wel echt van die werkende moeders! Jelle, gijs en Maik zijn nog veel te jong voor een sleutel om hun nek
Ik vind dat zoân vreemde foto, iets klopt er niet aan. Ik denk dat het is dat ze met haar schoenen op de bank zit haha.
En waar ze naar kijkt is raar. Haar kont?
Ja de houding is ook ongeveer net zo ongemakkelijk als toen ze voor die sponfoto in de trein zat te âslapenâ haha
Maar ik ben wel benieuwd naar de vlogs Ze zullen misschien wel weer met de trein zijn gegaan in samenwerking met de NS?
En morgen heeft willie een kater door un verre de vin rouge #qui#qui