hahahaha wtf
Wajo dat is niet eens een beetje proberen bescheiden te lijken. Zo onsympathiek
Hahaha
Haha ze zal waarschijnlijk thanks bedoelen?
Hoop ik toch
Hahaha al had ze het zo bedoeld gaat ze het denk ik wel weghalen, de reacties onder de foto zijn allemaal mensen die stuk gaan om de caption
Freudian slip?
Moet ook zo lachen om een comment daar: ik ga vanaf nu zeggen, doei allemaal, leuk voor jou dat ik op je feestje was!
Zullen we massaal voor 1 dag naar België vliegen om het te vieren?
Op de insta van een van die andere chickies stond dat ze voor 1 dag naar NYC zijn gevlogen alleen voor die opening. Ik ben ook niet heilig, maar wauw wat een verspilling. Kan er echt niet bij.
Kwam onlangs het kanaal PAQ tegen: 4 jongens uit Engeland met allemaal een eigen kledingstijl die oa fashion challenges doen. Ik vind de filmpjes heel leuk en mooi gemonteerd, weer eens wat anders dan de eeuwige vlogs en make-up tutorials
Jaaaa ik vond het echt een leuk kanaal! Je ziet dat er moeite is gestoken in de video’s
Hahaha ja ik ben heel benieuwd hoe oprecht dit nu allemaal is. De hele tijd die “schattige” reacties; mijn allerliefsten uuuhhhguuu
Hoop autocorrect?
Mijn moeder noemt sweaters altijd sweeters, dus je weetmaar nooit hoe zij het bedoelde hahaha
Hahah zo noemt mijn moeder een jumpsuit een jumpsweet. Moet ik ook altijd om lachen!
Ik vind Vera echt een beetje snobistisch in die vintage video, kieskeurig, gefocust op merken, “ik zou hier mn oma in zien”… Beetje jammer. Maar ben misschien verwend door Roosmarijn dr video’s
Edit: ben waarschijnlijk gewoon op mn tenen getrapt omdat ik heel veel vintage spul heb hahaha
Wel grappig dat juist zij dat zegt, ze kleedt zichzelf als een oma (vind ik).
Jaaa die verschrikkelijke Gucci instappers van haar.