Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Rico Verhoeven lijkt wel de nieuwe maan. Hij is overal lijkt wel.

33 likes

Maar nooit genoeg!

3 likes

Hahahaha ja ik moet nu al lachen als ik aan hem denk. Hij heeft ook een baby gekregen recent, zo lief. Ik vind Stephanie/Stefanie? ook zo leuk en dat andere kindje

1 like

Ik baal gewoon een beetje dat Hans & Shifra’s Amerika vlogs afgelopen zijn
 Nuchtere mensen, geen onnodig gegil en de juiste afwisseling van ‘sfeer’- en ‘praat’ beelden!

11 likes

Heb nog nooit een boek van haar gelezen dus dit is een vooroordeel. Als ik haar blogs lees en haar vlogs zie vraag ik me af hoe boeiend zo’n boek is.

3 likes

Oh ik vind hun vlogs juist veel te veel gelul. Zo saaaaiiii

4 likes

Huh
 niemand zegt dat ze “dagelijks drugs gebruikt”. Ze gooit zelf een vlog online waarin ze zo overkomt. Ik zeg alleen dat ze in een stukje daarvan (ergens op t einde) overkomt alsof ze onder invloed van iets is. Als dat al niet meer gezegd mag worden
 heb je zelf dat stukje gezien?
Ze zegt namelijk eerder in de vlog na het shoppen dat ze op dat moment zooooo ontzettend moe is, en daar praat ze gewoon normaal. Dus kijk ajb die hele vlog dan zie je duidelijk het verschil.

1 like

Oke. Let’s agree to disagree dan. Bedankt voor die pil.

4 likes

Het is ook een beetje lastig om de kandidaten van jachtseizoen geheim te houden want ze rennen ergens in Nederland en vragen mensen om hulp dus er zijn altijd mensen die ze wel zien in hun oranje pakkie en camera. Verder wel weer benieuwd naar het nieuwe seizoen!

1 like

Ik vind het wel grappig om te merken dat het je zo duidelijk kunt zien hoe verliefd ze is, want zij moet om alles wat hij zegt of doet superhartelijk lachen terwijl het voor de kijker volkomen oninteressant is :joy: Ik vind er ook geen bal aan om te zien in elk geval.

11 likes


“Gefeliciteerd met dat ik erbij was!”
Hahaha wtf

211 likes

hahahaha wtf

15 likes

Wajo dat is niet eens een beetje proberen bescheiden te lijken. Zo onsympathiek :rofl:

3 likes

Hahaha

1 like

Haha ze zal waarschijnlijk thanks bedoelen? :joy:
Hoop ik toch

8 likes

Hahaha al had ze het zo bedoeld gaat ze het denk ik wel weghalen, de reacties onder de foto zijn allemaal mensen die stuk gaan om de caption

1 like

Freudian slip? :stuck_out_tongue:

21 likes

Moet ook zo lachen om een comment daar: ik ga vanaf nu zeggen, doei allemaal, leuk voor jou dat ik op je feestje was!

48 likes

Zullen we massaal voor 1 dag naar België vliegen om het te vieren?

Op de insta van een van die andere chickies stond dat ze voor 1 dag naar NYC zijn gevlogen alleen voor die opening. Ik ben ook niet heilig, maar wauw wat een verspilling. Kan er echt niet bij.

14 likes

Kwam onlangs het kanaal PAQ tegen: 4 jongens uit Engeland met allemaal een eigen kledingstijl die oa fashion challenges doen. Ik vind de filmpjes heel leuk en mooi gemonteerd, weer eens wat anders dan de eeuwige vlogs en make-up tutorials :+1:

3 likes