Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Is goed meid

4 likes

Ons bonneke heeft best een leuke jurk aan naar die bruiloft van die Sarah, maar dan trekt ze er van die gigantische Jesus sandals onder aan. Past niet zo bij elkaar

15 likes

Ja echt jammer. Waarom geen mooie pumps, of platte nette schoentjes (omdat ze nooit hakken draagt).
Echt van die gare sandelen eronder blehhh

1 like

Haha eigenlijk moet iemand hier even een mailtje over sturen

1 like

Dit was ook mijn gedacht toen ik die foto zag. Waarom kon ik alleen maar denken…
En je moet inderdaad niet speciaal hakken dragen maar een mooi plat schoentje is iig beter dan dit.
Maar over smaak en kleur valt niet te twisten zeker :wink:

Idd,
En de broek van Nick vind ik ook niet mooi.

Ik vind de broek ook echt te kort. Maar dat kan ook liggen aan mijn fashion kennis.

Omdat er hier op het forum altijd discussies over zijn ben ik op de een of andere manier zo beniewd wat Bonnie & Nick (en Lotte) aan Sarah hebben gegeven voor de bruiloft haha. Ik zie echt zo’n Xenos pakketje voor me :joy:

26 likes

of een geurkaars van de TKMaxx

3 likes

Ohh echt onvoorstelbaar. :sob:

Een beutypakket :joy: :joy: :joy:

Ik ook niet, maar ik denk dat dat vooral aan de prijzen ligt :grin:

1 like

Ik ben wat vlogs van Josh aan het terugkijken, maar ze zegt na de bevalling dat er iets is gebeurd in het ziekenhuis waar ze misschien later wat over zegt. Heeft ze dat nog gedaan?

Ik woon in Amsterdam maar ken ook niemand die dat draagt… nu zijn al m’n vrienden ook niet zo van de merkkleding dus dat verklaart het denk ik :stuck_out_tongue:

1 like

Haar blogposts zijn echt alleen maar opsommingen van dingen die ze leuk vindt, hardloop q&a en spon :disappointed: zo jammer dus kan me niet voorstellen dat die nog goedbezocht wordt

3 likes

Ik ken ook in de randstad niemand die haar kleding draagt. Logisch ook: het is zeer overpriced (Bedragen van 150 euro voor jurkjes van goedkope en best zweterige materialen. Ze gebruikt bijvoorbeeld erg veel polyester). In die prijscategorie kan je kwalitatief mooiere kleding en kopen dan wat Josh V aan biedt.

6 likes

Ik ben zoo benieuwd naar Sarah Rebecca’s bruidsjurk en bruiloft. Ben ook echt blij voor haar dat het gisteren zulk lekker weer was :blush:

11 likes

Ik ook! Zat al helemaal in te zoomen op haar jurk op haar insta foto haha

2 likes

Wat lief dit :heart_eyes:

1 like

Bespeur ik hier… een zekere mate van… groei?!

46 likes