Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Love it, ben me er het afgelopen uur al mee aan het vermaken :joy:

1 like

En de ultimate comment sections bij Refinery 29 https://www.refinery29.com/en-us/money-diary
Ik kan me hier uren in verliezen.

3 likes

Ik heb laatst nog een discussie gehad met zo’n kleine blogger/influencaaah over ‘The law of attraction’ . Daar had ze een cursus voor ‘ontwikkeld’. Geld verdienen met bullshit verkopen. Aangegeven dat het gewoon zo niet werkt in het leven. Nou, dat zag ik helemaal verkeerd en of ik niet even een cursusje bij haar wilde volgen?

6 likes

Ik lees nu ook bij al die " kom een cursus bij mij volgen"
“Doneer gewoon even wat geld aan mij dan kan ik even een uurtje interresant doen”

5 likes

Waaruit vinden jullie blijken dat ze maatschappelijk betrokken zijn? Bij minima moet ik denken aan een uitkering, of zijn zij werkende armen?

Vraag me idd ook af of Bonnie’s ouders werken!

1 like

Kan beiden zijn, meestal is hanteren gemeentbe 110% van het minimuninkomen om onder minima te vallen.

1 like

Volgens mij had die moeder wel eerst een baan geloof ik, maar nu doet ze alleen nog vrijwilligerswerk! En van die vader weet ik het eigenlijk niet haha

3 likes

Dat weet ik, maar had dat niet bij hen verwacht, weet eigenlijk ook niet waarop dat gebaseerd was maar goed

De vader doet werk bij een organisatie waar hij onlangs mee naar een oorlogsgebied is geweest en de moeder bij een kerk voor armen. (bron: Instagram en vlogs)

9 likes

Ze hebben wel eens laten zien dat ze aardig wat vrijwilligers werk doen en onder andere een meisje begeleiden met het leren van de Nederlandse taal

1 like

Was dat meisje geen familie van die vrienden van hen? Of wellicht zijn er meerdere kinderen, kan natuurlijk ook.

1 like

Zou kunnen. Geen idee eigenlijk!

Geloof dat Bonnie het wel eens heeft aangegeven dat ze liever de bezigheden van haar naasten niet ter sprake brengt tenzij ze dit zelf willen.

7 likes

Hoe bijzonder vind je jezelf als je mensen laat betalen voor de toegang tot je pinterest borden😂

Zit echt met enthousiasme te wachten tot de eerste keer dat een influencercursus betrapt wordt op plagiaat. Je volgt ergens een cursus en gaat vervolgens hetzelfde verkopen (bijv. Maken van kleurenplan en lichtplan). Er moet er toch een keer eentje wel heel erg op het origineel gaan lijken.

12 likes

Uhm, uit ervaring: wat een aanname & grotendeels onjuist.

55 likes

Best wel stereotyperend dit.

20 likes

Ik had het ook niet verwacht omdat ze 2 huizen hebben, maar misschien is zo’n huisje in Hoek Van Holland minder waard dan ik denk :sweat_smile:

1 like

Volgens mij is het ook pas sinds kort dat ze minder inkomsten hebben, aangezien Bonnie het ook tussen aanhalingsteken zegt. Ze zijn toch laatst ook op vakantie naar Vietnam geweest. Misschien vervroegd pensioen ofzo of maar een inkomen maar waar ze wel prima van kunnen leven.

2 likes

Dit doet mij ook aan zo iets denken. Als ik ging collecteren voor Jantje Beton kreeg je bij de ‘arbeiderswoningen’ altijd 3x zoveel als bij de villa’s.

Haar ouders lijken mij lieve mensen, betrokken en veel bezig met hun omgeving.

4 likes