De laatste podcast van ‘Onder Mediadoctoren’ gaat over influencers & ethiek. Best interessant, maar wel lang. Er wordt gekeken naar de geloofwaardigheid van influencers vanuit wetenschappelijk oogpunt.
Ja, heel tof vind ik hen!
Ja volgens mij staan ze echt heel realistisch en nuchter in het leven, erg maatschappelijk betrokken. Zeg maar een voorbeeld hoe iedereen in een ideale wereld zou ‘moeten’ zijn.
Rachel is nog maar net begonnen zelf toch met die interieurcursus? Ze wil nu zelf een instagram cursus beginnen. Je krijgt daarmee ook nog eens toegang naar door haar samengestelde Pinterest borden… oh gawd.
wordt ze interieurcoach?
Ze heeft nu op Insta staan dat ze een insta interieur stijling cursus aanbiedt aan ondernemers. Je kan een kaartje kopen en dan krijg je toegang tot de modules die ze nu nog aan het samenstellen is.
Love it, ben me er het afgelopen uur al mee aan het vermaken 
En de ultimate comment sections bij Refinery 29 https://www.refinery29.com/en-us/money-diary
Ik kan me hier uren in verliezen.
Ik heb laatst nog een discussie gehad met zo’n kleine blogger/influencaaah over ‘The law of attraction’ . Daar had ze een cursus voor ‘ontwikkeld’. Geld verdienen met bullshit verkopen. Aangegeven dat het gewoon zo niet werkt in het leven. Nou, dat zag ik helemaal verkeerd en of ik niet even een cursusje bij haar wilde volgen?
Ik lees nu ook bij al die " kom een cursus bij mij volgen"
“Doneer gewoon even wat geld aan mij dan kan ik even een uurtje interresant doen”
Waaruit vinden jullie blijken dat ze maatschappelijk betrokken zijn? Bij minima moet ik denken aan een uitkering, of zijn zij werkende armen?
Vraag me idd ook af of Bonnie’s ouders werken!
Kan beiden zijn, meestal is hanteren gemeentbe 110% van het minimuninkomen om onder minima te vallen.
Volgens mij had die moeder wel eerst een baan geloof ik, maar nu doet ze alleen nog vrijwilligerswerk! En van die vader weet ik het eigenlijk niet haha
Dat weet ik, maar had dat niet bij hen verwacht, weet eigenlijk ook niet waarop dat gebaseerd was maar goed
De vader doet werk bij een organisatie waar hij onlangs mee naar een oorlogsgebied is geweest en de moeder bij een kerk voor armen. (bron: Instagram en vlogs)
Ze hebben wel eens laten zien dat ze aardig wat vrijwilligers werk doen en onder andere een meisje begeleiden met het leren van de Nederlandse taal
Was dat meisje geen familie van die vrienden van hen? Of wellicht zijn er meerdere kinderen, kan natuurlijk ook.
Zou kunnen. Geen idee eigenlijk!
Geloof dat Bonnie het wel eens heeft aangegeven dat ze liever de bezigheden van haar naasten niet ter sprake brengt tenzij ze dit zelf willen.