Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

En doooooor

7 likes

@Sarie ja geen idee, ik vind haar gewoon heel saai en standaard eigenlijk. Zij is volgens mij een persoon waar ik in het echte leven constant mee zou botsen. Kan beter ontvolgen denk ik.

1 like

Haha ik vind haar ook saai, maar wel een mooie foto en vind haar ook wel mooi zwanger

1 like

Wow echt deel 10 alweer?

1 like

ze zijn ook zo interessant

5 likes

jep, je kan voor €175 een nachtje slapen en ontbijt op bed boeken in het Hoxton als speciaal babymoon package (je krijgt er ook baby goodies bij).
Sarah maakte hier reclame voor. Het is dat ik al bijna uitgerekend ben anders was ik gegaan.

Onee toch niet.

6 likes

Een babymoon, doe ff normaal wil je :sob:

6 likes

Massa gaat naar Dubai toch als babymoon? Vind het hoxton dan in vergelijking nog wel meevallen (al vind ik het hele principe overdreven haha)

3 likes

Ik vind het wel interessant hoe het hele babygebeuren in een paar jaar tijd echt volledig gekaapt is door het consumentisme. Echt krankzinnig wat voor shit mensen er allemaal omheen denken.

45 likes

leuk idee toch om dit op de babyshower cadeau te doen. of als cadeau aan de vader op zijn dad-chelor party.

9 likes

Wij willen ook wel ff op vakantie voor de baby komt, maar ik ga het echt geen babymoon noemen. Vreselijk.

9 likes

oja vooral doen, is heerlijk!

maar sommige mensen gaan echt hun volledige identiteit ontlenen aan de zwangerschap zeg.

6 likes

Nou dit dus. Rot op joh, babymoon. Dat een vriendin dit nooit tegen me zegt…

6 likes

Dadchelor, ik huil :joy:

14 likes

Ja een baby vanzichzelf is zo… gewoontjes.
Je moet er wel echt van maken vind ik anders kan je net zo goed geen kind nemen

28 likes

Dag 6 in haar story voor de geïnteresseerden. Hoe wil je je scooter ongeluk uitmelken?

2 likes

Ik vind het ook jammer dat ze er nu mee weg lijken te komen door maar nergens op te reageren. Vind het wel echt een schandaal

6 likes

Nienke Plas is dus blijkbaar ook één van de moeders bij 4 Handen op een buik. Wil kijken maar aan de andere kant ook niet. In het begin van haar carrière vond ik haar zo leuk en ‘ongegeneerd’/heel open en niet instaperfect ed. Vond het echt tof dat ze zo snel groeide. Haar schoonfamilie en vrienden zijn ook echt leuke mensen maar sinds afgelopen zomer erger ik me zo erg aan haar. Ben toen abrupt gestopt met kijken naar haar vlogs terwijl ik daarvoor elke maandag en donderdag gewoon wachtte tot haar vlog online kwam :weary::sob:. Nu wekt ze steeds irritatie bij me op als ik haar op video zie omdat ik dan denk dat ze weer gaat forceren grappig te zijn :sweat_smile: (maar ja, ze is ‘comedian’ )

Dit werd zomaar een rant 😂

Ik stopte met kijken omdat ze afgelopen zomer alleen nog maar zeurde over Resley’s gewicht (opmerkingen als: zou je dat wel eten; suggesties dat hij dik aan het worden was etc.). Ze wilde zichzelf ook per se vegan-eter noemen terwijl ze vega at (idc, maar waarom is die titel zo belangrijk? Alsof je het voor de buitenwereld doet ofzo). Resley moest op een gegeven moment elke vlog laten vallen dat ze saai is in bed, ze weinig seks hadden etc. en zij geen moeite doet voor 'm blablabla. Like, bespreek dat met elkaar? Nu weten we het wel. En die poep- en scheetgrappen komen op een gegeven moment ook je neus uit. Dan hebben we het nog niet eens over die verschrikkelijke muziek die ze steeds uitbrengt waar geen kritiek op mag komen.

Misschien kan ik maar beter niet kijken :sweat_smile:

Kijkt iemand hier nog haar vlogs? Is er verbetering inmiddels?

10 likes

Bij mij werd dat ook gezegd toen ik tijdens de zwangerschap op vakantie ging. We gingen gewoon op vakantie en ik was toevallig zwanger, ja!! :rage:

2 likes

Zuur als je oorbellen koopt bij Kae (bekend van instagram) en ze dan op alie tegenkomt voor €0.60 :smiley:

28 likes