Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

En ons…

1 like

Wat stond er dan?

En kan die chick ff aan haar Engels werken als ze zo nodig alles in die taal moet posten.

6 likes

Misschien is ze weer terug op instagram

Heb verder dus nog nooit van die romy gehoord tot dit topic, maar is er niemand die haar tegenhoud ofzo van dit soort dingen posten? Dat meisje heeft duidelijk problemen :slightly_frowning_face:

1 like

Ze post best vaak dat ze vragen krijgt of alles goed gaat. Maar naar eigen zeggen is het haar uitlaatklep en ze vindt het ook allemaal echt niet gek wat ze post. Dan staat zo’n vraag gescreenshot in dr story van: “Romy, are you okay?” En zo’n hele reactie van: people just need to realise that this is how i’m dealing with feelings blablavla.

1 like

Dit was ik op 13-jarige leeftijd in mijn ‘Wie wat waar’ op Hyves of in mijn MSN naam ook haha. Bij voorkeur met deze smiley:
Schermafbeelding 2020-02-14 om 15.42.29

64 likes

Of vijf keer achter elkaar online komen met zo’n gebroken roosje naast je naam

31 likes

Ja vind echt jammer dat dat nu niet meer kan op WhatsApp

39 likes

Ik heb twee mensen in m’n lijst die zeker dagelijks hun status veranderen in iets dramatisch… dus er zijn nog kansen

6 likes

HAHA YES EINDELIJK EEN TITEL

97 likes

Ja, deze 2 dus helaas

Hahaha ik vind zucht leuker

1 like

Hahaha, maar dit zijn mensen die die droge balletjes van de AH inslaan als het bonus is en die muffe groenteburgers helemaal ophemelen. Niks mis mee, ik eet ze ook, maar qua smaak in eten, zou ik me nooit laten leiden door Bonnie en haar familie. :joy:

En roomy met de korste instabreak ooit.
image https://media1.tenor.com/images/805643657c3157279f209520dee9f0cf/tenor.gif?itemid=8737514

8 likes

Omg of een dramatische liefdes lied lyric in je status en als je crush dan vroeg " Voor wie heb je die status…"
Dan reageren met " Oh niemand hoor ik vind dit gewoon een leuk lied :$$$$ ‘mannetje met light saber emoji’ ‘schaap emoji’"

12 likes

Eigenlijk waren we in het MSN tijdperk allemaal aandachtsgeil. Ik mis het soms nog wel eens…nostalgie.

55 likes

En dan nu de echte vraag. Hoe vaak kwam jij achter elkaar online. In de hoop dat je geheime liefde je aansprak.

4 likes

50 keer On en offline gaan pling, pling, pling om iemands aandacht te vragen?

5 likes

Weer zo’n schaamteloze doneeractie. Zzp’er deelt open Tikkie om haar werkplek aan huis op te leuken/praktischer te maken?

Ik weet dat ik hier helemaal niks van hoef te vinden en beter alleen aardige dingen kan zeggen, maar dat kost me moeite.

31 likes

Jeetje. Wat bizar eigenlijk

3 likes

Haha waatttt. Ik weet niet of ik dit nou ontzettend belachelijk en smakeloos of heel slim vind. Allebei, maar vooral het eerste. Dit vind ik echt een beetje triest gebedel.

3 likes