Iedereen die nu nog het woord privilege gebruikt moet €1 aan mij overmaken zodat ik ook een villa in Loosdrecht kan kopen.
Zeker! Er zijn genoeg mensen die dit niet kunnen zien omdat ze geen internet hebben of überhaupt niet kunnen lezen
Recent privilege-voorbeeld:
Wil je dat ik mijn rekeningnummer dm of kan ik je een tikkie sturen?
Ga met pensioen, René.
Begin maar vast met visualiseren, de euro’s komen vast snel binnen
Jezus ik dacht dat George weer iets op insta had geplaatst maar dat was een flinke tegenvaller.
Ik snap die hype rondom Alice trouwens totaal niet. Volgens mij is het best een aardige meid maar ik vind haar video’s zo irritant en niet grappig met al die stomme filters enzo.
Oeh, zijn er al beelden te zien van het ‘boshuisje’?
Ik zou echt niet in een blokhut met grootheidswaanzin kunnen wonen. Dat hout is super arbeidsintensief, de donkerte in een bos en die insecten.
Een blokhut met grootheidswaanzin? Je bedoelt vast iets anders maar ik zie het niet.
Ze zegt op insta dat ze een video voor dr YouTube kanaal gaat maken met een hometour.
ik zou niets liever willen
Oh net even op d’r instagram stories gekeken. Had me er toch iets anders bij voorgesteld merk ik. Feit dat ze er ook directe buren heeft bijvoorbeeld, voelt meer vakantiepark als bos…
Maar als zij er maar gelukkig mee is
Het is ook vakantiepark haha. Zou ik zelf ook nooit willen, een familielid van me woont op eeb park en heeft behoorlijk wat bemoeienis/geroddel/overlast/gedoe etc.
Lol Jill vindt het strand vreselijk want overal zand. Maar burning man staat wel op haar bucketlist, heyy suc6 meit!!
Huh hoe weet je dat het een vakantiepark is?
post staat er half uur later nog
Mee eens, naar mijn mening hangen veel mensen te veel waarde aan papiertjes, bewijzen etc. Die zijn niet altijd zaligmakend en dat mag ook weleens gezegd worden.
Een vlogger die 10.000€ crowdfund zodat ze een huisje in een vakantiepark kan kopen. De wereld is echt knettergek geworden.