Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

En weer verder

2 likes

@Oprah het is gewoon een losse mini badkuip die ze neerzet en opbergt en ik vermoed dat Nick geen zin heeft om in een badkuip te douchen

1 like

Oké het is dus zo’n zitbad? ik snap ‘m eindelijk jeetje.

@Alchemy Hihi thanks!

1 like

Oh ik vind het eigenlijk wel slim, er is verder niemand die het ziet en het hangt/staat niemand in de weg

4 likes

Ik ben aan het terug lezen en wilde zeggen, hoi dat ben ik :stuck_out_tongue: en het is met dubbel L.

10 likes

Woont daar verder (nu) niemand volgens mij

Oh hahah sorry dat wist ik niet! :grimacing:

1 like

Ik had zin om me lekker te ergeren dus ik ging de nieuwe video van Alwin kijken maar ik vind hem eigenlijk tof overkomen in deze video… :flushed:

2 likes

iemand dit gezien? youtube serie over Anne Frank, die zogenaamd filmt vanuit het achterhuis. echt gek om een beeld te krijgen van hoe dat ongeveer geweest moet zijn daar. en dat meisje die anne speelt is echt goed.

9 likes

ja he! en je voelt gewoon de angst, zeker in deze aflevering.

1 like

Nog even een artikel over Bram Krikke vs Rumag

https://www.destentor.nl/show/rumag-stopt-met-verkoop-van-joe-joe-items-na-actie-boze-dj-bram-krikke~abac084a

1 like

een harde L?

De extreem spicy noodle challenge van Jessie en Jeroen, daar refereren ze naar een filmpje. Ik zou daar het volledige filmpje wel van willen zien… :sweat_smile: Heeft iemand een idee wie of waar dat filmpje te zien is op youtube.

Ik ga denk ik uit verveling ook maar die challenge een keer doen… :rofl:

1 like

Maar over Bonnie en dat bad, kan ze hem nu weer gebruiken dan? Want dat paste niet meer nadat ze een nieuwe vloer in de badkamer had gekregen.

Ik ben gestopt met de dagelijkse coronavlogs kijken omdat ik me heel snel ontzettend ging ergeren, en ik Bonnie normaal juist een van de leukere vloggers vind en haar video’s op de lange termijn graag wil blijven kijken :sweat_smile: Ze doet trouwens niets heel vreemds maar het is gewoon een beetje teveel van het goede en ik denk dat het ook meespeelt dat ik zelf verder niet veel omhanden heb. Ik schakel over een tijdje wel weer in, of als de dagelijkse vlogs weg zijn. Heb soms even een break nodig om iemand daarna weer leuk te vinden haha

4 likes

Van nikokoakakkakaa avocado toch?

3 likes

Deze denk ik

Love him​:heart::heart::heart:

Alwin die de roddel moet ontkrachtigen dat hij veel one night stands heeft :joy:

25 likes

‘Hmm deze vraag komt van… Olwin’

56 likes

Ik kijk echt nooit meer haar vlogs maar als ik het woord ‘breakup’ zie moet ik gewoon kijken. :flushed:

21 likes