Oh, vandaar dat er gisteren in de livestream op Instagram naar gevraagd werd. Maar ze heeft er niet op gereageerd.
bye saaie stroopwafelwinkel
Wow, ik vroeg mij al af waar zij gebleven was. Heftig wel.
Nee dat is haar broertje! Die had heel lang geleden ook zo’n bedrijfje met iphone stickers en dan een bijpassende achtergrond. Die verkochten ze ook op modemusthaves
Jawel toch, rijden zonder rijbewijs? Heen of terug naar Parijs.
Waarom blijft Charlotte Blitzblum op en neer naar haar ouders gaan? Vorige week had ze al een vriendin te logeren (ook redelijk onbegrijpelijk in de huidige situatie). Ik snap dat soort dingen gewoon echt niet.
Oh god is er weer een nieuw vlog
Ja haha
Ik vind het knap als je als patatzaak je patatjes er vies uit kan laten zien
Ik snap dat het heel zwaar is om liefdesverdriet te hebben in deze tijd, echt. Maar ik snap niet dat je dan een vriendin bij je laat logeren. Had het nog beter begrepen als ze nu gewoon voor langere tijd bij haar ouders was gaan zitten, maar dat doet ze ook niet. En ze gaat bijna dagelijks naar de buurtsuper. Wil haar verdriet niet bagatelliseren (ookal zegt ze in de vlog van vandaag dat ze er al overheen is), maar vind het wel gewoon onverstandig
Lol minimaal drie maanden huurachterstand op vier zaken en dan denken dat je het met de zomeromzet wel weer recht trekt?
Ik vind het ook sneu hoe Lars behandeld word. En wow wat is Monica een bitch joh, ze is echt heel naar. Zo komt zo in haar vlogs niet over.
Gatverdamme, wie verzint zoiets ook
Ik zou dit wel bestellen, maar heb ook echt geen smaak
Ja! Vond het ook leuk dat zijn ouders in beeld kwamen
Ik vond Monica altijd wel leuk en recht voor z’n raap maar in die serie is ze gewoon echt kutwijf. Ik vind ook zo zielig hoe haar broer zorgt voor Zara Lizzy en een verrassing aan het regelen is voor haar verjaardag en dat ze dan zo erg tekeer gaat tegen hem. Meid, wees blij dat ie niet de hele dag op zijn telefoon zit en aandacht heeft voor je kind zeg.
En Lars kwam heel lief over! Je merkt ook ZL heel graag bij hem is (uit de beelden dan haha, ken ze verder niet ofcourse)
Ik ken weinig mensen die zo dominant zijn als Monica
Ben je sip, 'k heb een tip, lap het lekker aan je laarsjjje
Ik vind haar echt zo’n type die dan zegt: ‘ik heb echt iemand nodig die tegengas geeft, anders loop ik zo over m’n partner heen haha!’
Nee je moet gewoon niet zo’n bitch zijn de hele tijd
Ik vind het ook best wel heftig om de vader van je kind twee weken geen updates te sturen over jullie kind als hij daar om vraagt.
(Ook al is hij zelf weggegaan en tenzij hij iets heel ergs heeft gedaan.)