Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

En ze kan wss gebruik maken van de faciliteiten op dat park, mocht ze dat willen

Vind je? Ik vind echt dat @vuilnisglitter de spijker op z’n kop slaat. Wat een arremoei!

Superleuk als vakantiehuisje en wanneer je in staat bent meteen het dak/badkamer/keuken te vervangen ipv amper geld hebt om het überhaupt te betalen. En buiten zijn drie met onkruid begroeide tegels en verder niets! En dan maar hopen dat je je dak kan vervangen in september, terwijl Coronacrisis ook influencers best pittig raakt, en hopen dat je ooit de gore badkamer kan vervangen.

Mensen verwachtten twilight of sneeuwwitje vibes, niet Frank Lammers uit Undercover

8 likes

Ik heb ook op een vakantiepark gewoond. Inderdaad Polen als buren maar die woonden niet in de huisjes maar in de stacaravans op het grasveld. En ook Roemenen en Bulgaren.

2 likes

Ik vraag me ook af of het niet nadelig is dat dit geen eigen woning is. Waardoor je ook geen hypotheekrenteaftrek kan krijgen (tegenover je forfait) en juist moet betalen in box 3.
Dat klinkt best wel nadelig (maar misschien valt het wel mee heb hier geen ervaring mee).

1 like

Ik ben het met je eens hoor. Maar vind het zeer vreemd dat iemand letterlijk elk woord dat Jennie erover zegt, schrijft etc zo tot in de details volgt. Het is niet mijn smaak maar blijkbaar die wel van haar dus heb zoiets van leuk voor dr. Dat heb ik ook met kleine appartementjes in New york die 3500 dollar kosten.

1 like

Maar ze heeft geen hypotheek toch, want die kon ze niet krijgen? Dus dat was sowieso geen optie denk ik? Of kun je zonder hypotheek ook hypotheekrenteaftrek krijgen?
Of is dat juist je punt?
Sorry ik weet er echt niets van :sweat_smile:

Voor de mensen die geen zin hebben om de podcast van Jennie te luisteren ze heeft de tekst uitgeschreven;
https://www.jenniefromtheblog.com/bosbabe-podcast-aflevering-1-hoe-ik-aan-mijn-boshuisje-ben-gekomen-uitgeschreven-tekst/

2 likes

Bosbabe podcast, hou op met me hoor

21 likes

Oooh ja ze zal wel in een keer het bedrag hebben voldaan idd omdat ze nog die 10k nodig had.

Maar bij een (niet-hypothecaire) lening zou je ook aftrek krijgen, mits voldaan aan bepaalde voorwaarden. Dan is het natuurlijk slim om wel te lenen, maar in haar geval maakt dat waarschijnlijk toch niet uit omdat het niet haar hoofdverblijf is lijkt me.
Bedoelde ook dat het een beetje zonde is om dan niet een echte eigen woning te vinden als je er nog geen hebt, maar misschien maakt het niet zoveel uit financieel.
Sorry veel vage informatie :sweat_smile:

Ze kon ook geen lening krijgen dus ze heeft zelf geld ingelegd, geleend bij een familielid en die 10k.

Als dit het betere huisje van de twee was ben ik echt benieuwd naar de staat van dat andere huisje. Maar ik moet zeggen dat die foto van hoe ze het heeft ingericht wel een leuke sfeer geeft, dus het is wel een beetje door de gebreken van het huisje heen kijken. Ik denk dat ze er wel echt een leuk huisje van kan maken :slight_smile:

2 likes

Dit moet ze inderdaad wel aangeven als inkomsten en dus belasting over betalen

1 like

Het niveau van Engelstalig onderwijs is in Roemenie blijkbaar ook niet zo hoog. Alcohol you when I’m drunk

6 likes

never forget dat ik op m’n uitwisseling daar een engelse fout van een engels docent vriendelijk verbeterde en ze toen super pissed werd

9 likes

Ik meen te herinneren dat zij 5 dagen geleden nog een paar duizend lager zat maar nu ineens al de 100k gehaald. Dat is toch bijzonder? Ik denk dat het ook fake is. Moet je eens voor de grap haar reacties lezen, zoveel van die fake reacties met smileys en woorden als ā€œGreat photo!ā€ en vieze mannetjes. En zij reageert letterlijk op alles met een smiley " :blush: " terug. Snap echt niet dat ze dat leuk vindt.

3 likes

Sanne heeft het over iemand exposen op twitter die zijn vriendin zou bedriegen, volgens mij een bekende radio dj als ik de reacties lees. Ik ben te nieuwsgierig hiervoor…

2 likes

Ik snap nog steeds niet hoe ik screenshots kan plaatsen :joy:

6 likes

Ja verdorie nu ben ik ook nieuwsgierig

1 like

Ze heeft weleens vaker zoiets gezegd over een date en die werkt bij de radio.

3 likes

Vooral de (verwijderde) reacties hierop

1 like