Meine gute Lotte, ik snap dat ze baalt van een kapotte camera maar is het echt nodig om jezelf zo te filmen.
Hahaha, fantastisch. Ik heb ook het idee dat ze deze moeite niet uit bitterheid maar uit lol heeft gedaan. (En hallo, hoe lekker klinkt rucole met bugles!
)
Haha ja precies, en wat is die zin âNiet in lijken maar in leedâ??? Moest ze er per sĂ© een alliteratie vinden met het woord leed en dacht dan maar âoh ja LIJK werkt welâ hahahaha jezus zoân brute toevoeging.
Wat doet zij met haar camera dat ze er 2 per jaar verslijt???
Laten vallen nu.
Jezus rond 6:20 praat ze echt over het wel/niet wegdoen van een kledingstuk alsof ze een huisdier weg moet doen :")
Hahaha ja maar dat is al snel bij haar stem, zij klinkt meestal of ze elk moment in huilen kan uitbarsten
Wooow inderdaad zeg, doe chill meid. Ik ben uit pure verveling Lotteâs vlogs gaan kijken maar ik vind haar zooooo saai. Mensen vinden Bonnie altijd saai maar ik vind Lotte echt nog veel erger pff. Ga maar stoppen met deze hatewatching denk ik haha
Niet in veenlijken bedoelt ze natuurlijk!
Haar vlogs zijn in deze quarantaine ook gewoon niet anders dan normaal, idd heel saai.
Ze sloopt ze snel, maar is dan ook zo enorm dramatisch haha. Begrijp dus ook nooit waarom je jezelf zo overstuur in je video edit.
Erg van mijzelf maar toen Lotte zei dat die vlogcamera 600 eur kostte dacht ik meteen: doe minder shoplogs/rommel kopen en je hebt het na een paar weken bij elkaar.
(Heb de indruk dat ze de lijstje tijd constant nieuwe kleding heeft, misschien allemaal spon geen idee)
Grappig die nieuwe vlog van Bonnie, ze gaat het dak op met dâr dure ladder en het liedje wat ze aan het begin gebruikt zingt in breekbare schattige meisjesstem âyou need to go downâ
Door de muziek de Bonnie altijd onder haar videoâs edit kijk ik dus niet graag haha. Het is vaak een slechte cover of qua tekst totaal niet bijpassend, of heel depri. Ik word er altijd instant geergerd of bozig door haha
Omg Bonnie hoe kan je zo erg je vrije weekend willen inplannen. Dag alle spontaniteit in je leven
Ik vond het vooral een beetje vreemd dat Lotte andere schoenen aan âmoestâ omdat Joey ook zijn vans aanhad en hij vindt dat anwb koppel. Doe zelf dan lekker iets anders aan?
Lol Nick en Bonnie weer op 't dak. Zit echt te wachten tot die ladder naar beneden dendert en ze er niet meer af kunnen
Ik stiekem ook 
Haha wat is hier aan vooraf gegaan?
Omg ik was hier nog niet wat erg dit. Schat schiet je op het is bijna 14u we zouden autorijden. Ja maar ik heb echt geen zin nu. Nee schat het staat in de planning dus opschieten anders komen we te laat bij Tante Nel