Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Haha Yara alweer een nieuwe bank? Wel heel leuk voor haar! Tof hoe ze met haar huis bezig blijft en blijf het altijd fijn vinden om haar te volgen.

Geen idee, ze gaf een of ander vaag verhaal dat ze haar Youtube had opgeschoond omdat ze zich niet meer lekker voelde bij sommige filmpjes en toen maar die hele serie offline had gehaald. Vond het wel erg ā€˜toevallig’ met oog op het boek…

1 like

Dat is echt vreselijk!! Ik ken een vrouw die het kreeg door temperatuurverschillen. Doordat het buiten heel warm was en ze een koude supermarkt in stapte raakte haar gezicht verlamd (zegt ze). Het kwam niet meer goed, ze heeft operaties ondergaan en laat het nu om de zoveel tijd behandelen met botox om weer een beetje symmetrie in haar gezicht te krijgen… Maar je kan niet normaal met haar praten, je hoort/ziet het gelijk :persevere:afgrijselijk zeg.

1 like

Ok???

:roll_eyes:

9 likes

O sorry, ik schreef wat in me opkwam haha, misschien 2 much info :see_no_evil:

Maakt toch niet uit?

Vind het nogal een zure botte reactie van @Effy

Nergens voor nodig imo.

3 likes

Nou en? Het is een forum en mensen kunnen hier toch ook gewoon hun persoonlijke verhaal soms kwijt.

Je hoeft niet altijd helemaal ā€œ on topicā€ te blijven over alles.

Vond jouw reactie gewoon erg onnodig en bot.

1 like

:blush::+1:t2:

1 like

Dit heb ik ook gehad, kan zomaar gebeuren inderdaad… wel heel erg schrikken!

Iemand een samenvatting van de video van Nikkie?

Oooh minder erg dan de titel dus.

Wat een dotje die Dylan(?) :heart:

4 likes

Wel echt een leuke video verder vond ik! Heel leuk stel samen

Jeetje, is het wel helemaal genezen? Lijkt me zo erg!

Ik vind dat zo kut altijd. :sob: Mja hij komt ook uit eindje

2 likes

Ik heb echt genoten van de video van Nikkie en Dylan.

1 like

Ja super leuk. Vooral dat hij de hele tijd NEE roept maar toch heel trots en blij kijkt, geweldig

2 likes

Ik heb het ook gehad! Werd wakker met een half verlamd gezicht, echt bizar. Vooral de stress dat je niet weet of het goed komt is heel vreemd. Ken niemand die dit ook heeft meegemaakt IRL. Bij mij is het grotendeels weg gegaan, soms zie ik nog een trekje waaraan ik zie dat die kant verlamd is geweest.

3 likes

& @MACdonalds

Bij mij is het ook grotendeels genezen! Mijn mond is nog wel wat scheef maar dat valt enkel op als je er op let. En mijn rechteroog is een beetje lui geworden, maar dat valt meer op qua sterkte van mijn bril haha.

Ik heb alleen medicijnen gehad en een ooglapje, maar geen fysio. Was ook nooit als optie benoemd :thinking: en ik ben de volgende dag pas naar de dokter gegaan want mijn moeder en ik dachten dat het na een nachtje slapen wel over zou gaan :sweat_smile:

2 likes

Ik heb niet eens medicatie gehad, zo raar…