Aha:) Stond er ook wat onduidelijk door de vraagteken denk ik!
Ik wil ook wel zoân leuke AustraliĂ«r als Roosmarijn aan de haak heeft geslagen
Hij is lijkt echt zoân teddybeer, maar wel een badass teddybeer.
Ik kijk de vlog van Co en ik vind haar en die vriendin doorgaans een beetje irritant maar ze doen die rookvrouw uit lingo na tijdens het koken en ik ga heeelemaal stuk
Waarom zou je ĂŒberhaupt een bakje pakken voor twee eitjes
Lol Lotte en vega. Gaat ze nu ook weer apart vlees bakken voor haar vriend?
Hahahaha ik nu ook. Hilarisch
Dit viel mij ook al een tijdje op. Ik kan me inderdaad herinneren dat ze schreef over overspannenheid en prestatiedruk in haar werk waar ze het zwaar mee had. Om dan een stapje terug te nemen en het wat rustiger aan doen, klinkt als een bewuste keuze. Maar je zo terugtrekken is naar mijn idee wel een grote omslag op lange termijn. Een weekendje uitrusten in en boshuisje lijkt me toch anders dan je hele leven zo omgooien. Ze is altijd een van mijn favoriete bloggers geweest, en ik hoop echt voor haar dat het allemaal goed uitpakt en niet een soort âfaseâ is. Maar goed, daar kan je als lezer van buitenaf niet echt iets over zeggen.
Ik dacht hetzelfde over zijn gewicht Gewoon uit bezorgdheid. Maar ik schrijf het dan weer niet in de commentsâŠ
Waarom zou je ĂŒberhaupt een bakje pakken hehe.
Wat lief van je, dat jij dit niet in de comments, maar in plaats daarvan op een openbaar forum schrijft!
Bezorgdheid over iemand die je niet kent en niet direct kan helpen bestaat in mijn ogen niet. Je hoeft je geen zorgen te maken over een dik persoon die je niet kent want buiten het zichtbare overgewicht weet je niets van diegenes gezondheid
Oke oke, fair enough
Het kan toch een zorgelijk gevoel oproepen? Mijn broer heeft ook overgewicht, daar maak ik me nu ook super veel zorgen om en als ik haar vriend zie moet ik daaraan denken. Zou het gewoon erg vinden als hij ziek wordt ook gezien de zwangerschap van Roos⊠maar ik zeg al niks meer, gewicht is een gevoelig onderwerp.
Dat laatste lijkt me het verstandigst idd, niet omdat het âeen gevoelig onderwerpâ is maar omdat je aannames maakt al is het hypothetisch over de gezondheid van iemand die je niet kent.
Maar waar maak je je dan zorgen om? Maak je je ook zoân zorgen als een random iemand geen 30 minuten beweegt? Of iemand niet volgens de schijf van vijf eet? Of iemand drinkt? Of rookt? Minder de 7 uur per nacht slaapt? Chronische stress heeft? Gewicht is geen gevoelig onderwerp. Het automatisch bestempelen van dikke mensen als ongezonde mensen en het collectieve âwij mogen daar wat van vindenâ dat is een gevoelig onderwerp.
Mee eens dat bezorgdheid ongepast is, maar overgewicht is gewoon ongezond. Laten we daar geen doekjes over winden.
*sorry zie dat je buiten het overgewicht zegt, helemaal eens.
Het ging mij echt om het overgewicht, en dat heeft hij toch gewoon? Ik vind dat zorgwekkend ja, want ik gun die mensen een gelukkig lang leven met een kind dat zo super gewild is en de kans daarop is gewoon groter als je geen obesitas hebt. Maar ik zeg niks over de reden dat hij dik is, want ik weet ook wel dat het veel complexer is dan alleen wat te veel eten. Maar sorry hoor, ik wist niet dat ik zo veel zou losmaken door gewoon te zeggen dat ik hetzelfde dacht als wat die kijker schreef
Het is ook zeker ongezond. Maar haar vlogs gaan om vintage fashion en nu over haar zwangerschap. Ja hij komt voor in haar vlogs maar we weten verder niks over zijn leven. Ze showen wel vaak boodschappen en dat is altijd mega gezond enzo. Dus wie weet is hij er al mee bezig. Dus om dan " Omg hij is dik ik maak me zon zorgen" te roepen terwijl je verder niks over die dude weet is gewoon bullshit.