Niet onmogelijk, maar als je je aan de regels houd ga je niet naar de kapper.
Misschien heeft ze het zelf gedaan bedoel ik?
Als je haar al een keer gebleekt is, is het niet evident om het zelf bij te werken tenzij je enige kennis hebt van hoe bleek en toner en alles uitpakt. Om nog maar te zwijgen van hoe arbeidsintensief highlights kunnen zijn haha.
Ik heb het laatst ontdekt en vind het ook echt leuk, voor je het weet lig je het hele weekend in bed die filmpjes te kijken.
Wel nog een stapje erger dan Instagram vind ik, de meeste mensen op TikTok vinden zichzelf nogal leuk met hun sexy dansjes etc.
Ik kijk geen dansjes eigenlijk!
Voor mijn gevoel is tiktok een combi van junior song festival dansjes, versnelde tutorials en dubsmash filmpjes (kennen jullie die app nog haha
was ook ff een hype in 2014 of zo).
Ik praat nu ook op die zeurderige MaAAaAM manier. Zon heerlijke filter vind ik dat
Irritainment same, maar ziet er wel echt geverfd uit
Ik hoor gewoon die zeurstem in mijn hoofd als ik dit lees. Snap oprecht niet waarom ik nog kijk, heb toch wel een soort van fascinatie voor haar. Gecombineerd met lichtelijke jaloezie, naar dat huis/haar figuur. Maar dan praat ze en dan denk ik; pfieuw. lucky me.
Ze is wel echt het type: knap, tot ze haar bek open trekt.
ik heb stiekem wel een crush op haar broer
Had ze dr tas op een stoel liggen terwijl de trein vol was? Want dat kun je Nina echt niet kwalijk nemen.
Wisten jullie dat Anna ooit op een dag wakker werd en geen zoet meer lustte???
Oh dubbelpost maar ik vind Nina ook vreselijk. Ze doet me altijd denken aan Veruca van Sjakie en de Chocoladefabriek. Lekker krijsen tot je je zin krijgt.
Ik kijk niet zo vaak naar vlogs van Enzo maar heb dit gewoon helemaal gekeken (oke af en toe doorgespoeld) haha.
Ik vind dit echt leuk gedaan, moest echt hardop lachen toen Enzo “tfoe tfoe” riep op 49.50.
Ik dacht wel sheeshhh wie gaat die troep opruimen hahaha.
Vind dit oprecht de meest ongeloofwaardige uitspraak ooit.
Ik wil het ook.
Mensen verzinnen altijd smoesjes voor zichzelf om zich naar de buitenwereld te verantwoorden
Haha deze vlog was echt super leuk ja, heb de schrikmomenten steeds terug g gespoeld omdat ik de gezichtsuitdrukkingen zo grappig vond haha
@Canvastas die moet ik nog kijken maar ik vond de naam al geweldig haha!
@MACdonalds hahah jaa dat ene momentje dat die Mees ging gillen 
Hahahaha ja idd, maar ook die scheve blikken van enzo als hij wil zien of myron er staat en hij het niet ziet omdat hij tegenlicht heeft. En die fucking bange Lars continu hahaha
Weet je nog welke video dat is? Van die smoothie.