Ze legt ze volgens mij ook soms op een kleedje neer. Daar schijnt een hele denkwijze bij te horen.
Heb ik een revelatie voor ze: conditioneer ze om op een stoel te zitten
Ik zou sowieso permanente stress hebben met dat behang, lijkt wel of er dalmatiƫrs tegen de muur aan zijn gegooid
Ik krijg echt een dejavu bij dit. Volgens mij hebben we dit vorig jaar ook uitgebreid besproken hier haha. Het wordt gewoon een traditie.
Ik heb nu hun drie videoās gekeken maar ik heb zo veel vragen.
Werken zij?
Kenden ze die stellen van de andere chateaus al?
Uit wat voor gezin komen die twee broers? Op je 14e een piano cadeau??
Hahahaha ik heb laatst ook twee uur lang filmpjes zitten kijken van haar! Ze heeft een Q&A opgenomen waar ze alle vragen beantwoordt die jullie ook stellen
Ohh spill the juice haha heerlijk.
Oh ik heb hier een hele tijd geleden videos van bekeken. Heel bizarā¦echt wel een beetje sekte achtig hoor.
Ook zoān moment dat ze gaan barbecuen met enkel schijven courgettes en tomaten enzoā¦allemaal in t wit rond de tafel. Vind het eng.
Ik moest zo hard lachen toen ik voor het eerst hoorden over het kind dat KingJames heette. Dat is de Bijbelvertaling die wordt gebruikt door de meest conservatieve Engelssprekende christenen (echt mokerconservatief, zoals de Duggars, mocht iemand dat volgen), dus om je kind zo te noemen is⦠Tja. Sowieso zijn die namen excentriek
En wat doen ze tijdens dat programma? Geluk zoeken?
Heeft iemand die vlog van een uur van Charlotte Blitzbaum al gezien?
Misschien zijn ze familie van Jamie Oliver:
In July 2000, Oliver married Juliette Norton. They have five children:
Poppy Honey Rosie
Daisy Boo Pamela
Petal Blossom Rainbow
Buddy Bear Maurice
River Rocket Blue Dallas
Die vind ik toch een stuk minder erg alhoewel wel erg powerpuff girlachtig.
Ik ga stuk om dat er dan ineens Maurice staat. Valt zo uit de toon bij de rest
Ik moet ook altijd een beetje lachen om de kinderen van Tom Fletcher (die van McFly, maar ik ken hem vooral weer via zijn zusje Carrie Hope Fletcher op Youtube).
Buzz
Buddy
en Max (wat dan weer uit de toon valt bij de andere twee ;p)
Haha bij mijn vriend is dat ook zo, Henk, Jan, Thea en Truus en mijn vriend heet Fernandez.
Hahaha lijkt wel nep dit.
Ik zit de vlog van Charlotte blitzblum te kijken en ik vind het zo raar. Ze is aan het skypen met een kindje uit de klas en ze vraagt of die leerling de vlog heeft gezien, blijkbaar is dat zo en vervolgens begint ze een in mijn ogen vrij volwassen gesprek dat ze inderdaad heel hard aan het huilen was in de vlog en het dus momenteel niet zo goed gaat maar dat het beter zo is en dat ze het zelf heeft besloten en dat het heel vervelend is als je op iemand verliefd bent en die is dat niet op jou. Ik merk dat mijn persoonlijke mening is dat dit heel gek is. Ik vind de combi van vloggen (en dus je prive delen) en voor de klas staan niet samengaan. Ik zou het gek vinden als mijn kind zijn juf/meester zo op het internet zou kunnen zien, huilend met veel prive verhalen eromheen. Ik denk ook dat een leerling dit zich eventueel zou kunnen aantrekken dat de juf verdrietig is bijvoorbeeld. Of ben ik nou echt een hele zure meid?
Is zij niet die vlogger die laatst bij first dates was?
Ja!