Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Sjonge jonge zij “pakt het vloggen” ook alleen maar weer op als er wat te verkopen valt he :roll_eyes: eerst met alter volgens mij en nu met dit. Nobody cares.

10 likes

Ik vind Hans en shifra zo op elkaar lijken dat ik altijd denk dat hun broer en zus zijn als ik foto’s zie

29 likes

Ik zit hier echt mee te janken. :sob:

6 likes

i can’t

Dit zat ik me vanmiddag dus ook te bedenken

https://www.ad.nl/show/anna-nooshin-door-het-stof-ik-snap-iedereen-die-mij-uitlacht-volledig~a3a928a5/

er zit daar ook iemand die gewoon élke keer die foto erbij haalt haha

dé foto

125 likes

Ik heb nog nooit een video van die jongen gezien, maar ik heb zo liggen huilen. Wel een ‘mooi’ afscheid. Super hard dat je het zo ziet aankomen, maar je zag inderdaad dat het beestje op was. Had ze een ziekte of echt ouderdom?

2 likes

Haar reactie in dat artikel is ook nog steeds zo dom.

,Je gaat er vanuit dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid neemt voor de anderhalve meter. Maar ik vergeet dat ook in het dagelijkse leven en onthou dan niet dat er veel ogen op mij gericht zijn. Dat moet ik gewoon slimmer en beter aanpakken. Ook op zo’n dag.”

Hoe kan ze nou verwachten dat haar gasten zelf verantwoordelijkheid nemen als ze een diner verzorgt waarbij de tafels echt niet gedekt zijn voor anderhalve meter afstand.

15 likes

Wat een bullshit ook echt, dat je het ‘vergeet’. Het was zo simpel op te lossen door gewoon de tafels anders in te delen, of mensen in shifts te laten komen. Ik snap trouwens ook niet dat er echt niemand is geweest die heeft gezegd ‘misschien is dit niet zo handig’. Zulk soort events worden normaal gesproken altijd door een PR- of eventbureau geregeld, en zulke mensen moeten toch ook echt over zulke dingen nadenken? Heb zelf bij een PR bureau gewerkt en bij (zelfs kleinere) events hadden we altijd een heel draaiboek van hoe alles moest en kon verlopen.

5 likes

Zo zielig :sob: kan dit nie aan hoor

My god, ik ben bij het eerste beeld al aan het janken! En toch kijken hé!

1 like

Hahahaha waar zit die blush ook

Mygod zo hard meegejankt. Voelde het al aankomen maar toch :frowning:

Oké ik ben officieel klaar met Bonnie’s vlogs. Die scene met de hamburger joh, eerst 10.000 keer ‘nahhh nou jaaaaa hoe kan dit?!?!’ op hysterische toon (fouten maken is menselijk ja toch), vervolgens nick naar binnen laten gaan (bood hij zelf aan, maar ga gewoon zelf), dan met een tuitmondje van d’r cola lopen lurken en mmhmmmm geluiden maken. En dan begint ze alvast aan nicks burger (zou ik echt kut vinden als ik nick was, ook al wordt hij anders koud) en krijgt ze saus aan d’r mond (waar je mee omgaat raak je besmet ahum alwin lol haha). Fucking lang en onboeiend verhaal over een trillend oogspiertje. Komt nick weer binnen: ‘schaaaat, wat zielig.’ En dan: ‘heb je niks gratis???’ DOEI

Dit was mijn spreekbeurt, ik beantwoord hier verder geen vragen over

52 likes

Ze zouden half half doen. Nick zegt zelfs nog dat hij het fijn vindt dat ze haar helft al op heeft zodat hij er geen rekening mee hoeft te houden hoeveel die op eet haha.

11 likes

Oh sorry, heb een heleboel geskipt omdat ik dacht dat ik het dan beter zou kunnen verdragen. Maar zie je, nick is bang dat hij een hap teveel neemt! Gierige bon tolereert dat niet. En vergeten te benoemen in m’n spreekbeurt: dat eeuwig terugkerende gezeik over de prijs.

25 likes

Ja de vlogs zijn een en al gezanik :sweat_smile: En een kritische comment mag je niet plaatsen. Iemand had Bonnie toch in de ikea gezien? Was ook niet gefilmd toch?

jaa EN het staat in de titel EN ook nog een story erover gepost etc. Dan wordt het wel to much. Ik vond het ook een irritant stuk. Terwijl ik Bonnie normaliter wel een leuke meid vind.
Het is denk ik altijd als je iemand zo lang bijna dagelijks volgt dat je je aan kleine karaktereigenschappen gaat irriteren.
Vind Bonnie zo degelijk en zuinig, en Mas dan weer zo Amerikaans (alles enorm veel en overdreven) bijvoorbeeld, het is nooit goed :upside_down_face:.

Volgens mij zit hij in 't vastgoed.

1 like

Ik moet nog steeds lachen dat ze zei. Ik ging er niet vanuit dat ik iets gratis kreeg maar ik had het wel verwacht…

15 likes