Oh had ik helemaal niet naar gekeken maar ik zal het ff weghalen dan idd 
Ik vind het echt schokkend van mezelf dat ik nu nieuwsgierig ben, een borrel heb vanaf 16:00 en het dus pas later weet.
Ik denk trouwens dat het weer zo’n video is wat echt speciaal is voor BONNIE en niet interessant voor het publiek
Denk een nieuwe woning 
Van die ad die ze laatst had van zo’n appartementencompex voor co-living (oftewel gewoon huisgenoten)? 
Ik dacht leuk vakantievlogs van jamie in italie, maar jeeeetje zij is echt een karikatuur van zichzelf geworden.
Ja dit, of ze wordt het gezicht van Hak
Een vriendin van me is er al maanden van overtuigd dat ze het huis tegenover haar aan het kopen zijn dus ik gok ook maar op een huis
Dacht ik ook aan, maar dat is toch geen aparte video waard met aankondiging?
Nouja, bij Bonnie kan alles natuurlijk.
De airco staat 1 uur per dag aan ipv 30 min
Ah wel zonde van het geld dat hun dure ladder in dat geval misschien overbodig gaat zijn
Oh ik kende haar niet maar zit dat nu te kijken. (Ik zou eigenlijk moeten werken maar oke.) Superleuk, voelt ook zo als ik Nederlands tegen mijn niet Nederlandse vriend praat 
Ah dan verheug ik me nu al op de gierige verhuis vlogs. Nick die alles net niet vind. Bonnie die zeurt dat alles zo duur is. Kaassoufles worden niet meer gehalveerd maar in 3en gedeelt om kosten te besparen. Lof it.
De airco mag vanaf nu altijd aan.
En het bad hoeft niet in de trappenhal te hangen.
Als ze nu een huis kan kopen door haar rigide hakbonen beleid en allout gierigheid, weetje respect. The long game.
Meanwhile kan ik denk ik op m’n 89e een garagebox kopen, Maargoed ben wel heel blij dat ik niet haar uitgavenpatroon heb.
Of ze heeft Nick zo ver dat er een derde kat komt.
Hoezo denkt ze dat? 
Behulpzame vrienden die komen verhuizen die p.p één wit bolletje met hagelslag krijgen met een glaasje water. Helemaal zin in💕
Het huis tegenover haar stond te koop en ze zag bonnie en nick daar steeds We kennen bonnie van vroeger dus vandaar dat dit ter sprake kwam, we zijn geen rare stalkers Dat huis had overigens geen bad dus kan het me eigenlijk niet voorstellen 
Haha misschien is er wel plek voor haar kleine badje!