Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Hoe zou het eigenlijk gaan met de bond voor de beutybloggers?

2 likes

Waarom upload Safiya eigenlijk al zo lang niet? Heb ik iets gemist?

2 likes

Sinds haar bruiloft upload ze echt maar 1x per maand ofzo :frowning:

Geen idee, misschien eens checken in het beutybloggerstopic :yum:

1 like

Annemerel heeft ook een lekkere moneymindset gekregen. Werkte ze eerst een half jaar aan een boek en gaf ze gratis workshops, nu gooit ze in een paar weken een hardloopcursus eruit voor €90…

Vind het een bizarre prijs. Voor een Start tot run cursus bij de atletiekvereniging betaalde ik 30 euro, kreeg ik een schema, persoonlijke begeleiding en we liepen 2x per week samen.

1 like

Het is ook lastig, als mensen er voor willen betalen, waarom zou je het niet doen…

Daarvoor ook al nauwelijks voor mijn gevoel, zo zonde. Nu leef ik maar voor reverse engineering van bon appetit

2 likes

Ik snap vooral niet waarom bekendere influencers al claire, lau ponti en serena eraan meedoen? Hebben die dat echt nodig. Beetje treurig ofzo.

En hoe zit dat dan met die grote LV tassenwinacties waar oa de kardash/jenners aan meedoen? Dan moet je ook heel veel partijen volgen, maar dat zijn juist bedrijven? Betalen zij dan en worden de karjenners juist betaald hiervoor?

5 likes

Als je mee wil doen moet je betalen en het idee is dan dat je investeert en daardoor meer volgers krijgt dus meer campagnes en dat geld terugkrijgt door die campagnes.
Maar dat hebben Kim K en consorten vast niet nodig

3 likes

Wow! Ik zou eigenlijk de podcast ff moeten luisteren he.

Maar de karjenners hebben soms een soortgelijke (?) winactie waar ze dan ca$h of een hele LV tassencollectie weggeven. Dan moet je ook naar zo’n shady pagina en iedereen volgen die die pagina volgt. Het is dus wel een soort betaalde opdracht voor hen? en niet iemand die een make up kitje weggeeft ofzo.

Echt bizar eigenlijk he

Ik heb gewoon het etiket van een lege witte wijnfles gehaald, een schenktuit er op gezet (kan je voor een paar euro bij kookwinkels kopen) en daar olijfolie in over gegoten. Nu heb ik ook fancy olijfolie in een glazen fles, maar dan de tatta versie :biggrin:

23 likes

Ik ben tegen de veramerikanisering van deze maatschappij. Tenzij we de grand canyons laten importeren of zo. Dat doet wel wat met ons landschap.

27 likes

Lijkt me wel leuk maar waar gaan we die neer zetten?
Ik stem voor midden op brabant.

17 likes

Inderdaad ik mis haar video’s echt. Dacht dat ze per ongeluk niet tussen mijn abbo’s stond. Misschien liep ze goed binnen en heeft ze het geld niet nodig? Vind haar video’s zo leuk en creatief. Je ziet echt dat er veel moeite in is gestoken. Ben benieuwd of er wat aan de hand is.

2 likes

Ik ga ervan uit dat zij betaald krijgen om die winactie te delen op instagram. En ik denk dat ook de grotere Nederlandse influencers hiervoor betaald krijgen. Serena zou echt niet betalen voor een paar volgers.

1 like

@moderators mag dit topic weer in de hele categorie. Deze autist kan er niet tegen dat die in een andere staat.

En mag “youtube” veranderd in “youtubers-”, het is immers ook bloggers, en mogen de spaties om de / weg :zipper_mouth_face:

11 likes

Ik volg naast Simone ook Adam Savage, Laura Kampf, April Wilkerson, Jimmy Diresta, en Brett McAfee.

2 likes

Dat hadden we moeten doen toen corona daar nog een ding was

1 like
Samenvatting

Wat bedoel je met hele categorie? Zie nu dat ik centraal station had geselecteerd, dus heb het omgezet naar entertainment