Dit is toch gewoon zo’n heel classic ding wat mensen altijd zeggen (‘sommige van m’n beste vrienden zijn homo!’), maar dan omgedraaid. Haha snap niet dat je je daardoor voelt aangevallen als hetero
Ja ik snap dat ook niet haha het is toch gewoon om aan te geven hoe belachelijk sommige opmerkingen zijn maar goeeeed.
Maar je snap wel misschien dat Sanne zich aangevallen voelt…
Ja dat is op zich een gegeven, dat zij zich aangevallen voelt
Sanne heeft niemand om hetero mee te hebben :’(
Ik vind het echt fijn dat er éindelijk iemand is die heterofobie aankaart. Net zo relevant als het aankaarten van racisme tegen witte mensen, als je het mij vraagt.
all lives matter
Weet je hoe zwaar heteroseksuele witte mannen het hebben? Verschrikkelijk.
Als je je daardoor voelt aangevallen heb je echt een zwaar leven.
Je hebt ook mensen die zeggen “ik kan er toch ook niks aan doen dat ik hetero ben? Waarom maak je daar grappen over” Ja sorry karin dat je het zo zwaar hebt met je heteroseksualiteit, moet moeilijk voor je zijn geweest in je puberteit!
Welcome to Sanneke’s life.
Guys waar is die poll over Mo en het keto dieet? Hoeveel was het? 3 dagen?
Naar aanleiding van het bericht dat Wil en Tien een liveshow gaan maken en de reacties daarop vroeg ik me af of er youtubers/bloggers zijn die (goede) humor hebben volgens mensen hier.
Anoniem voor het geval mensen Wil en Tien wel grappig vinden maar dat niet durven toegeven
Wie hebben humor die jij kan waarderen?
- Niemand
- Wil en Tien
- Mascha
- Cynthia
- Serena
- Alwin
- Bonnie
- Aranka
- Huismuts
- Co
- Claire (van trendgloss)
- Enzo Knol
- Lotte
- Sarah rebecca
- Vera Camilla
- Teske
0 stemmers
Ik ken niet zoveel youtubers/bloggers (sommige hierboven ook alleen van naam uit deze topics) dus voeg vooral nog meer polls toe
Ik moest echt drie keer lezen. Dacht dat er bosba-bedroom stond.
Haha die bladblazende buurman blijft echt een topper
Haha ik heb nu pas door jouw bericht door dat dat er niet staat
#vakantieparkbabedroom
Ik woon 10 minuten lopen van een bos af. Ben ik nu ook een #bosbabe?
Ik zou gaan voor #takkewijf