Kan niet wachten om op het strand (of natuurlijk op 20 min lopen) te wonen en mezelf #zandinmnkutwijf te noemen
oohh ja ik vond de middelbare school verder ook kut, maar qua gênante dingen kon ik me er wel in vinden. Ik ben net weer de eerste aan het kijken en ik was helemaal die begintune vergeten, erg dat dit gewoon nostalgisch aanvoelt hahah
Destijds moest ik ook best lachen om die sketches dat ze deden alsof Willemijn (‘Trijntje’ of zo,omg dat ik dit nog weeet) rijles kreeg. Maar daar zou ik nu niet meer om lachen denk ik 
ze zijn nog te vinden hahaha
Ik wacht nog steeds op hun ‘business blunders’ video
. Ze hadden keer in hun eigen-theemokken-periode in een vlog over een blunder werkgerelateerd , maar dat zouden ze voor een video bewaren over ‘business blunders’…
– Misschien waren de eigen theemokken wel een business blunder (ja, ik maak hem maar alvast voor iemand anders hem erin gooit xD)
Jaaa met Rikkert inderdaad! En dat vind ik ook hoor. Het is wel van die typische humor waar je van moet houden.
Het grappigste aan het bossbabe gedoe is dat het verteld wordt alsof het bijzonder is om met natuur om je heen te wonen, terwijl een aanzienlijk deel van Nederland voor een schijntje prima natuurrijk woont.
Waarom heb je hier dan een advertentie voor nodig Suz? (Of bespreken we haar tegenwoordig in het mommybloggerstopic?)
En dan de lap tekst in die ad, moet 3 of 4 keer scrollen wil ik alles lezen🤷🏻♀️
Als er een poll zou bestaan voor leeghoofden, zet ik dat Suz-mens met stip op nr 1. Gevolgd door Kelly C.aresse.
Edit: of een poll voor wie gebakken lucht verkoopt. Dat zouden er ook veel zijn. Again onze Suz en Kelly met stip op 1 en 2.
Ik woon ook heel groen, als ik uit mijn slaapkamer kijk zie ik echt alleen maar bomen. Mag ik ook in die groep? Heb wel alleen een mini balkon maar daar kan ook een moestuintje op. 

Toch niet gestopt zo te zien:
Je moet eveb op de foto klikken. Het gaat om iets meer dan die zin. Is alsnog hetero fobie maar nu lijkt het extra
Je vergeet Annic
Bosbabe ervaringen
Doe altijd je raam dicht s’nachts omdat er vanalles langs je slaapkamer raam sluipt en ritselt
Blessed dat ik mijn droom al heb nagejaagd 
Want alleen in het bos kun je jagen
Je weet maar nooit wanneer er een veenmol binnen vliegt
Dat maakt haar rauw en echt en benaderbaar ofzo? Geen idee, haar hele manier van business doen is zon ver van mijn bed show.
Ze reageert op dat babybord dat hier eerder vandaag werd gepost. Zo’n vulgair babybord in de tuin (eerste paal: 9 maanden geleden, bouwplaats: alle hoeken van de kamer etc.) vind ik wel een typisch heteroding eigenlijk. Als in, ik denk dat alleen heterostellen daarmee weg zullen komen. Gok dat Merel ook zoiets bedoelde