Zij is zo vervelend überhaupt - steeds over calorieën. En als is maar ‘duur duur duur’. Heel irritant mens.
Iedereen om mij heen is anders echt woke.
Nee even serieus, ik bedoelde het ook niet zo op die manier, maar ik merk dat in de Randstad sommige discussies iets meer spelen dan op andere plekken. Zo bedoelde ik het. En ja, ik weet dat hier ook niet alles beter is.
Ik heb hier weinig anders over te zeggen dan
en dan nog zeggen dat alle kindjes het leuk vonden… zal dan vast geen Surinaams kindje tussen hebbem gezeten
doen ze Henky Peny Sheng Hai eigenlijk nog wel ?
Nou zij komt uit Weesp/Nigtevecht/Nederhorst Den Berg, daar in de buurt. Daar zullen mensen ook echt wel woke zijn, maar is veel “witter” en rijker dan een gemiddelde buurt in Amsterdam (wat er ongeveer naast ligt)
Mensen, hoe heette dat kanaal ook alweer van die twee jongens die gingen reageren op 2 blonde mormoonse meisjes die advies gaven om niet obsessed te zijn met mannen?
Mensen, hoe heette dat kanaal ook alweer van die twee jongens die gingen reageren op 2 blonde mormoonse meisjes die advies gaven om niet obsessed te zijn met mannen?
Heb het al gevonden!!! Cody kho
Volgens mij is het bij Hindoestanen gemengd, want ik heb familieleden met Hindoestaanse namen maar ook familieden die Johan en Alice heten 
Cody ko
Edit: je had m al. Ik gebruik Mr. Struggle echt elke dag trouwens.
Wauw, wat een fijn nieuws voor ze! Die angst van Romee snap ik volledig, zó beangstigend en niet te behappen. Ik ben echt blij voor haar (voor hen beide). Ze lijken me lieve ouders.
Wauw hoeveel woorden er geschreven kunnen worden zonder daadwerkelijk iets te zeggen.
“Zelfontwikkeling en inspiratie”
“Balans tussen het chaotische bestaan en de controle behouden”
“Persoonlijke groei”
“Verdieping, zonder dat het zweverig wordt”
“Bewustwording omtrent zelfontwikkeling”
“De beste versie van jezelf”
Lol
O help, Girl Defined. Echt mijn favoriet wanneer ik zin heb om me te ergeren (en dan vooral de comments erover op Reddit, haha). Volgens mij zijn ze alleen niet Mormoons, maar gewoon huismerk Christelijke bekrompenheid.
Hey kechies en kechelinas Alice Olsthoorn heeft de best social award gewonnen
on my bday
Gefeli!!! 

Ik. zat die social awards half te kijken want ik verveelde mij. Maar Bonnie heeft niet gewonen ondanks al der oproepen.
Volgens mij is zij wel echt de enige die het zo serieus neemt?
Ik kom uit Limburg en ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nog steeds wel een ‘ze moeten niet zo zeiken’ mentaliteit zie. Ik ben bijvoorbeeld een van de weinigen die anti zwarte piet is in mijn omgeving. Dus ik denk wel dat je gelijk hebt
Vind dat logo wel ook echt lelijk?! Evenals de tekst(en).
Wel ff wat anders dan al het standaard-instagram-aardetinten-gedoe, dat mag ook gezegd worden.
Echt een goede conclusie 
Hoezo, wil jij geen handvatten om je leven te rocken?

Vandaar dat ze het 20 minuten over meditatie hadden in Kaj’s podcast, vond het al vreemd dat Mo het daar opeens over had
Haha ja een beetje kort door de bocht inderdaad, zo lees ik het achteraf ook