Nee dit is niet helemaal waar, een deel van die 440 had ze niet verwacht. Dat ging om dingen als rioolheffingen en forenzenbelasting. Erfpacht a 200 nogwat per maand en dan ook die servicekosten was ze van op de hoogte.
@mikselke @Shaaar Ooohh ik dacht dat dat hypotheek aflossing was. Oke ja dan snap ik jullie punt.
Edit: bedoel met hypotheek dus die lening.
Nou jongens, we hebben heeeel lang (2 jaar!) moeten wachten, maar eindelijk is het zover: Anna’s instagram experience museum staat! Het tweede Wo.ndr-achtige museum waarvan we niet wisten dat we het nodig hadden.
Het dorp ligt 10 min van een grote stad af, vind dat ook wel randstad hoor haha
Mwah maar ja idd dat kan men ook denken. Wat is je punt. Het is niet heel raar dat je iets afleidt uit een naam toch.
Amsterdam is in de 13e eeuw gebouwd bij een dam… (kijk geschiedenis kan ik dan weer wel.)
Zij zit sowieso in mijn ergeniszone door haar meer kleur in de media, waarbij ze ipv dat ze redacties vraagt haar te betalen voor advies en netwerk, poc vraagt een abonnement af te sluiten zodat ze in haar media netwerk komen en dus vaker benadert worden. Beetje omgekeerde wereld.
Edit: Ah je ergert je aan de reactie op haar (ik las verkeerd), vind dat mensen er prima voor moeten kunnen betalen, maar tegelijkertijd vind ik eigenlijk dat je die kennis gratis moet aanbieden.
True, al weet je natuurlijk niet of de vraagsteller ook het type is dat de interieurcursus koopt (hoop van niet).
mijn lieve vriendjes dachten vroeger dat de randstad eindigde bij de ring van Amsterdam 
Dr stonden gister nogal veel reacties maar nu is die van Vera nog de enige. Echt triest hoe influencers met kritiek omgaan. Zeker over zoiets.
gewoon hier meelezen, FF is sneller dan het licht
Hahaha heerlijk, houd je handen onder koud water 
Jij had haar ook een DM gestuurd erover toch? Heeft ze daarop gereageerd?
Jaa maar ze heeft hem nog niet eens gelezen.
Jammer
Ik mis alleen de: Charlotte heeft zelfs een Surinaamse collega en die is mega aardig.
Ook die jij hebt het ongetwijfeld verkeerd geinterpreteerd. 1. Al had ze het niet zo bedoelt is het alsnog fout. 2. Wel heel toevallig dat ze t stukje zo snel verwijderde als het niet racistisch was…
Ik kan er wel inkomen dat ze het niet zo bedoeld heeft maar bied dan tenminste je excuses aan en geef toe dat je fout zit?