Ja je stuurt eigenlijk gewoon open vuur de lucht in, totaal ongecontroleerd. Wat kan er mis gaan?!
Als dat per ongeluk een gebouw invliegt of iets brandbaars raakt dan kan t echt fout gaan. Fucking dom idd
Ja je stuurt eigenlijk gewoon open vuur de lucht in, totaal ongecontroleerd. Wat kan er mis gaan?!
Als dat per ongeluk een gebouw invliegt of iets brandbaars raakt dan kan t echt fout gaan. Fucking dom idd
Omg mijn moeder doet dit ook, zelfs met boter als we gaan bakken. Het verpest echt mijn bakplezier dan hahaha
Echt he 
Ik geef niet graag belerende commentaar onder een foto, maar bij deze heb ik het toch wel gedaan. Ik hoop echt dat ze het uit naĆÆviteit hebben gedaan maar ze waren met minstens 5 volwassenen. Iemand in dat gezelschap moest toch weten dat het niet verstandig is om een brandend voorwerp de lucht in te blazen?
Vooral nu het overal kurkdroog is vind ik dit zo dom en zo naĆÆef. Kan er echt niet bij.
Ja denk ik ook, alleenstaande ouder zijn
Hoho op de broccoli hoor!!
oh mijn god mensen kunnen zo achterlijk kut zijn, waar slaat dit nou weer op wat een trol
Wow dat kapsel maakt haar echt 10 jaar ouder! Snap die obsessie niet met volumineus haar. Te veel is te veel haha.
Ik vind dat zo absurd hoe sommige journalisten nog steeds gaan voor sensatie ipv een goed verhaal op papier zetten. Hoe kan je schaamteloos afspraken met iemand over zoān gevoelig onderwerp om vervolgens de deur achter je dicht te trekken en gewoon de mens achter het verhaal vergeten. Vind dat echt walgelijk.
Het artikel is prima, de journalist zelf heeft niet over de kwalijke kop erboven mogen beslissen. Alice neemt het zelfs nog voor haar op.
Begrijp je punt wel trouwens
Ik geloof dat zeikschrift mijn BEC is, dat ~even sparren~ brengt echt iets naars in me teweeg 
Goeie reactie van Alice wel!
Na de zoveelste
post heb ik haar ontvolgt. Volgens mij haalt ze haar persoonlijke account en zeikschrift 9 van de 10 keer door elkaar
Ik vind dit ook geen beste look voor Mo 
oooh mijne ook! Zo in mijn irritatiezone. āIk dacht dat dit een filmpje wassssā wie vindt dat grappig echt
Dat roeren in die cappuccino ook AAAAAARAGGGGHHHHHH

Oh, ik was te snel! In dit geval niet de journalist zān schuld dus, gelukkig. Ik heb het idee dat zo vaak te zien dat bij zulke verhalen iets anders op papier staat dan wat gezegd is. Kan mij niet voorstellen waarom je zoiets bewust zou doen, maar te snel geoordeeld dit keer.
Wat is een BEC?