Ik heb net de vlog van Endless weekend gekeken en het lijkt me zo leuk om ook zo’n zusjes/vriendinnenband te hebben. Ziet er echt gezellig uit en ze hebben dezelfde interesses, zijn gewoon lief en aardig voor elkaar. Lijkt me fijn zeker in deze tijden dat ze elkaar hebben.
Beetje nostalgisch gevoel ofzo, lekker samen aardbeien met slagroom eten. Lijkt me ook zo leuk voor de ouders om zulke dochters te hebben die goed met elkaar omgaan.
Maarja dat heb ik ook als ik de Kardashians zie als ze het gezellig hebben met elkaar, van die zusjes die een beetje op elkaar lijken met dezelfde interesses.
Ik dacht dat ik veel online bestelde maar Monica spant echt de kroon, de tering.
Oh en hoe irritant draagt ze haar mondkapje bij die tattoo verwijder sessie. Tot onder je kin vriendin
En elke vlog weer zegt ze dat ze minder gaat kopen en minimalistisch wil leven
Nu zegt ze ook dat ze niet meer gaat klagen want dat is zo nutteloos, ik geef haar max 2 vlogs. En dat is al lang.
Ik moet bij kittehscupcakes altijd denken aan dat iemand van t forum toen een banner voor hun had gemaakt in paint hahaha
Die heksen toch?? hahahahahhahahaha
Oh jee, wordt dit het nieuwe slipjes verkopen? 
Ik vind het ook bijzonder dat ze die dure NF producten niet gebruikt.
Ik vond deze aflevering zo leuk om te zien. Hoewel de inrichting niet mijn smaak is vind ik het wel ontzettend tof om te zien hoe die man zijn vak heeft gebruikt om zoveel ruimte voor opslag te creëeren.
Echt de King of Cabinets.
what the fuck wie wil er nu z’n neus in Alwins oude t-shits duwen???

Waar lees/hoorde je dit?
Vraag me niet waarom ik deze nog op mn telefoon had staan
heb hier wel heel hard om moeten lachen toen (nu weer)
Hahaha deze blijft té grappig 

ik was toen nog mee lezer bij egf en heb er toen zo hard om gelachen 
Dit is hilarisch 
Ik snap eigenlijk niet waarom ze deze niet gewoon gedaan hebben. Had het als grap gewoon als logo gebruikt.
Ja flauw he! Als ik het mij goed herinner kon je op logo’s stemmen en toen kwam deze echt in de top 5 ofzo en toen kwam een disclaimer dat zij toch wel echt zelf zouden kiezen, maar zeker zouden kijken welk logo gewonnen had 
Er was toch ook iemand die deze als avatar had een tijd lang. Love dit plaatje.
Wat is er aan de hand met Co haar mond in haar stories vandaag? Ze lijkt 'm niet meer dicht te kunnen doen, alsof haar lippen niet meer over haar tanden heen kunnen. Het ziet er heel ongemakkelijk uit voor haar.
En wie/wat is/zijn Pé en Pépé/pépeetje nou? Ik ben daar na al die vlogs nog steeds niet achter. Het is iets met een vriendin dat ze elkaar Pé en Pépé noemen ofzo, maar soms is het ook weer een andere vriendin (of niet, ik ben niet zo goed in gezichten), ik kan het iig nooit volgen als het weer zover is.
Hmmm, doe mij er maar een van een stukje stof nabij het okselgedeelte!
Dat is die vriendin die op de etage onder haar woont en vaak bij haar op bezoek is
Ik keek Monica’s vlog en ze gaat een keto dieet doen.
Nou hoe lang denken jullie dat ze het vol gaat houden?
- -1 dag
- een dag
- een week
- ze houdt het daadwerkelijk vol en dit wordt haar nieuwe levensstijl
0 stemmers