Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Hahahaha wat zonde, hij heeft nu zo’n bever look.

3 likes

#nietnormaal

3 likes

Ze stelt der stage een jaar uit.

Via website kan het volgens mij niet! Op de app zit rechtsboven een tv icoontje.

1 like

image

Por qué?

Iemand zichzelf het al aangedaan dit te kijken? Wat is er vies?

10 likes

1538482354261161

Schijnbaar een extra vlog van Roosmarijn. Heb jij ook al een fannypack voor je tampon gescoord. :laugh:

24 likes

Ik was aan het kijken maar het was echt geen doen het ging eeuwig over bekkenbodems. Ik snap waarom Wil altijd door Tien heen lult en haar afkapt want als je dat niet doet dan gaat Tien maar door over de saaiste dingen ooit gecombineerd met allerlei zweverige conclusies tussendoor. Anyway, toen scrolde ik door de comments en zag iemand die zn kind Maks had genoemd, nog een stapje erger dan Maik, toen was ik geïntrigeerd en nu kijk ik een video van een kijker van Wil en Tien wiens kanaal ‘Puur naamvankijker’ heet en een nog saaiere burgerlijke versie van Wil en Tien is.

Eindstand: ik ben Tien minuten verder en ik heb nog steeds geen idee wat er goor is. Ik kijk inmiddels weer Tien’s gelul en ze heeft een Zara bestelling gedaan en dus ZELF kleding uitgekozen en nu klaagt ze dat een rood shirt dat ze dus zelf besteld heeft NIET MAIKS KLEUR IS want “hij is meer van het marineblauw”??? Zijn baby’s ook al warme of koude types of bedoelde ze dat het niet in de instafeed past?

58 likes

Ik dacht wat een rare naam voor een kanaal haha

4 likes

:joy:

32 likes

Hahaha lachte hard op

1 like

Dat hij maximaal 75% zeker weet wat intrinsiek betekent.

26 likes

De ManCHESter vlogs van Jill zijn vreselijk, wat is ze hysterisch aan’t doen. Echt een beetje genant. Vond haar vroeger veel leuker, ze is nu de hele tijd bezig met haar uiterlijk en hoe ze overkomt. En in haar nieuwe vlog zie je een pakje sigaretten liggen op d’r bed, jammer.

4 likes

Ze rookt al best wel lang maar ze houdt het bewust uit der vlogs.

3 likes

Maik werd wakker midden in de nacht en toen vroeg Tien aan haar man of hij ff wilde gaan, maar hij zei dat hij heel erg misselijk was. Tien dacht dat het een smoesje was, maar is toen toch zelf maar gegaan. Toen hoorde ze blehhhghghgh (zie thumbnail) haar man heel hard kotsen. Hij had dus alles ondergekotst. Ze heeft dr man onder de douche gestuurd en heeft de kots opgeruimd.

3 likes

Helemaal niet slim van hem om de boel onder te kotsen, moest hij alsnog het bed uit.

36 likes

Dat hij zichzelf Daddy noemt, daddy mag je alleen door anderen genoemd worden in bed, en als je 35+ bent is dat intrinsiek gênant als instahandle.

Als ik hem zie moet ik ook aan die forummer denken die oude mannen omschreef die hip proberen te doen en drugs uitspreken als draaaaaawghs, sorry heb net gezocht maar kan niet vinden wie dat zei. Ga altijd helemaal stuk om die omschrijving.

19 likes

Zou ze dan ondertussen denken terwijl ze dr kots opruimt: Hmm moet ik morgen ff een thumbnail maken dat ik doe of ik kots hoppa clickbait binnen.

6 likes

Hahahaha hahahaha ik weet niet waarom maar ik moet altijd lachen om kotsverhalen. Ik zat net te gniffelen achter mijn computer en een paar collega’s kijken me nu raar aan maar kan echt niet uitleggen dat ik moest lachen om een kotsverhaal van Tien van Wil op het Forum Feminarum.

19 likes

Even doorspoelen naar 37:00

Ah nee dat gejenk duurt veel te lang, kan het niet aanzien. Ik hoop dat ze dr stage kwijt is omdat ze een ordinair, gemeen viswijf is.

1 like