Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Hierbij het topic voor alle YouTubers en bloggers die niks met beuty te maken hebben.

1 like

Waarom dat hoofd er ook bij.

8 likes

Ik zou het zo zo zo kut voor Denise vinden als haar relatie over is. Ik had dat ook totaaaaal niet aan zien komen. Kan het me nog steeds niet echt voorstellen… Als er een familielid overlijd of ernstig gewond is zeg je ook je vakantie af. Niet dat dat nou een ‘betere’ gebeurtenis is.
Nou ja. In elk geval naar voor dr :frowning:

1 like

Hahaha die sprong er voor mij ook weer uit… Hoe flikt ze het toch steeds!

Doet deze meid überhaupt nog wat met YouTube? Zou ze niet alleen relevant blijven door haar Instagramstories en Twitter en doordat dat dan weer hier besproken wordt? Ik vind op den duur zelfs de gesprekken over haar namelijk vermoeiend, die meid doet gewoon alles om te zeuren en dat zal zo blijven, dus wat ze zegt is niet zo boeiend want het is hoe dan ook negatief. Het verrast me zeg maar niet dat ze weer dingen loopt af te katten. nou ja, ik vind het dus soms zonde er aandacht aan te besteden (op wt gaat het hele pagina’s over haar: horror) en ben benieuwd wat er gebeurt als ze geen reacties meer krijgt/niet meer besproken wordt.

4 likes

In haar instastory lijkt het ook wel alsof ze in een vakantiehuisje of iets dergelijks zit.
En ze heeft het over dat ze de komende periode even niet weet of ze gaat uploaden enzo.
Lijkt toch wel te duiden op een break-Up. :frowning:

Volgens instastories gaat Noor van Queen of Jtlags in een film spelen.

1 like

Hebben jullie nog tips voor leuke kook-youtube kanalen? Het lijkt me leuk om de komende tijd wat nieuwe recepten uit te proberen.

1 like

Ik vroeg me laatst ook al af wat ze nog doet behalve steeds klagen enz. Haar YouTube kanaal lijkt ook niet meer echt actief te zijn. Was daarom ook erg verbaasd dat hier laatst een artikel stond over de bekende Rotterdammer Sanne. Lees/hoor verder nooit meer wat van haar op internet. :’)

Probeerde weer eens een foto van Saar te bekijken. Mens zat altijd in mn irritatiezone, is niks in verbeterd. ‘Hoi ik ben Saar en mn oksels zijn grijs door mn shirt’ uuh ok.

2 likes

Ik weet inmiddels meer over Sanne, dan over mezelf. Ze deelt nogal veel en VAAK.

6 likes

Het verbaast me eigenlijk wel hoe ‘gemakkelijk’ Frances (Foodgloss) van de aardbodem verdwenen is nadat ze haar kanaal opgeheven had. Iemand die ooit nog iets van haar vernomen heeft?

25 likes

Ik dacht een paar dagen geleden precies hetzelfde.
Probeerde haar nog te vinden op social media, maar is me niet gelukt.

Ben benieuwd of ze al zwanger is enzo haha. #sensatiezoeker

2 likes

Oh zij is zo irritant. Vraag me af wat ze met haar leven doet, behalve Instagrammen.

1 like

In deze film:

Ik ga het sowieso kopen!

1 like

Ik ging echt stuk om haar Insta Stories die dag haha.

3 likes

Leuk! Heel graag meer van dit soort meiden op social media!

3 likes

Hahah die foto’s :joy:. Stiekem hoop ik dat Jamie dit ook te zien krijgt.

Jezus waarom reageert zij op alles zo aangevallen