Oh ik dacht serieus dat ze in een hotel waren haha
Die Dior ketting van Noor vind ik echt verschrikkelijk. Zou hem nog niet aan mân fiets willen hangen
Dat kind steekt dr ogen bijna uit en ze doet ook niks, lekker door blijve filmeeeeee
Misschien iets voor Jamie, kan ze aan de ketting gelegd worden want zo wil ze blijkbaar behandeld worden
Ze waren ook in een hotel, in de 15 seconden erna zie je dat ze op Schiermonnikoog zijn voor een bruiloft.
haha ik moet zo om dat kindje lachen altijd. zo niet insta perfect (in a GOOD way), heerlijk
Haha omg ja jim carrey, dĂĄar lijkt hij echt precies op
Ja inderdaad? En dan zo hulpeloos wegkijken, voed je kind op
En knip der haren?!!!
Toch zie ik liever dit, ergenis en behoefte aan wat tijd zonder je kind, dan dat altijd gelukkige leventje van Annic. Dit is ( bizar dat ik dit zeg over Noor) toch wel meer hoe ik het leven ervaar.
Voor het onpopulaire meningen topic: ik vind hem wel knap. Niet knap-knap maar wel mooi lijf/lang, donkere haren. Wat ik niet begrijp is dat ze in september nu weer gaan trouwen? Gister had Annic haar vrijgezellenfeest.
Ik dacht dat ze al getrouwd waren.
Hahaha volgens mij heeft Olivia ook even me time nodig. De tijden dat ze ingezet kon worden als cute accessoire zijn over:p
Voor Schiermonnikoog is dit geloof ik het chicste wat je kan krijgen⊠vandaar dat het maar 30 seconden in haar vlog zit denk ik
oja dĂ© âseptember-bruiloftâ, hoe vaak ze dat wel niet benoemt
Want de vlogs zijn nu niet babygerelateerd genoeg?
Zit ook weer wat in! Hoe hebben zij elkaar eigenlijk ontmoet? Ze zijn nog geen jaaaren samen volgens mij.
Joy heeft haar Amerikaanse rijbewijs opgehaald. Gaat snel daar.
Oh wow, voor mijn gevoel is zij nog steeds 12.
Maar mag ze daarmee ook in Nederland rijden?
Ah. Typisch. (en dank voor het opzoeken!)