Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja love her! Ze inspireert me ook heel erg om anders naar bepaalde kleding te kijken (al zou ik de combinaties die zij maakt 9/10 keer zelf niet dragen #nietmijnsmaakmaarveelplezierermee)

4 likes

Wat me trouwens opvalt, Bonnie en Aimee hadden toch allebei een video over too good to go. Bonnie nu weer een nieuwe zag ik. Op het forum is dat ook echt een bekende app, zij zaten ook op het forum allebei, misschien lezen ze nog gewoon mee? Want zijn wel de enige YouTubers die ik daar een video over heb zien maken :thinking:

Ik begrijp totaal niet waarom ze iedere keer weer gala met sport combineert, maar ik vind haar filmpjes superleuk! Momenteel is ze mijn favoriet op youtube!

1 like

Ik volg haar ook, net zoals velen hierboven blijkbaar. Ik vind haar kledingkeuzes ook niet echt mijn stijl/iets wat ik zou dragen. Maar ze brengt alles zo leuk en oprecht en ook haar kennis over de mode is wel inspirerend. Vaak wanneer ze bijvoorbeeld iets vindt dat op een trend/kledingitem/merk lijkt, plaatst ze een foto hiervan in beeld. Geeft ook weer aan dat ze echt moeite en tijd in haar video’s stopt! Ik word gewoon vrolijk van haar filmpjes!

6 likes

Denk het niet, want ik had nav Bonnie’s eerste video over TGTG dat een keer gebruikt en daar een foto van gepost met uitleg en daarna opende dat topic pas. Dus indirect heeft Bon ons wel geïnfluenced.

1 like

Aimee had al een video daarover voor het topic hier bestond!

Geef mij maar gewoon verse groente, niet als een sapje. Vind dat ook smerig.

5 likes

Ik ken de app door een video van Aimee!

1 like

ik ben helemaal nie geinspireerd door bonnie toen ik dat topic opende, maar door jenniefromtheblog een paar maanden terug! en toen moest ik nog wachten tot ik een nieuwe telefoon had die de app wel kon draaien hahaha. ik weet overigens niet of jennie wel gesponsord was.

1 like

Dat vindt ze vast een compliment

6 likes

Oh wat voelt ze zich snel aangevallen! Bah! Die reactie is niet eens negatief maar gewoon een goede tip. Als ze er niets mee wil doen kan ze het toch gewoon normaal zeggen.

1 like

Echt hù, voor mijn gevoel reageren ze echt altijd zo en laten ze de positieve comments links liggen. En dan gelijk die ouders er als de kippen bij, hallo je kind is eind 20

1 like

Volgens mij krijgen ze ook alleen maar negatieve reacties, er is sinds gisteren geen reactie bijgekomen, staat nu alleen een die wel positief is

Sanne is weer aan het zaniken op instagramstories :roll_eyes:

2 likes

Ik ook via Jennie! Ik weet het niet zeker meer, maar ik geloof dat dat geen spon was.

1 like

OMG, ik moet weer even m’n Huismuts ei kwijt. Of eigenlijk Daddyhox. Alleen die naam al trouwens
 Maar hoe die man haar altijd nadoet met z’n irritante minachtende stemmetjes
 Echt, doe normaal vent.

2 likes

Waar slaat ‘daddyhox’ eigenlijk op? Ik lees het altijd als daddy-hoks, maar misschien zie ik iets over het hoofd :sweat_smile:

1 like

Hij werkte bij het Hoxton hotel, volgens mij is het daar van

Hij lijkt zichzelf echt té leuk te vinden. Ik vind hem echt extreem irritant en onaantrekkelijk :stuck_out_tongue:

16 likes

Ik heb dit een beetje met hen allebei wel

14 likes