Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik ga ook maar even 48 min van mijn vrije weekend opofferen om me te ergeren aan het gekwalm en de liefste

11 likes

Die meid links vind ik er soms zo uit zien alsof zij al iets met haar gezicht heeft laten doen en aldoor een zelfde blik en open mond heeft.

Precies!

1 like

Precies dit zat ik afgelopen week ook te denken! Ben benieuwd wanneer deze hype weer overwaait
 het is allemaal zo inhoudsloos en oppervlakkig, ook in die filmpjes als die meiden dan bloedserieus vertellen dat ze hele dagen fotoshoots houden voor hun Instagram

5 likes

Haha daar werkte Jennie (from the blog) toch?

Ik zou een nog erger gezicht trekken bij de smaak van bietjes. Kan toch gewoon als je iets echt niet lekker vindt?

9 likes

Ik vond ze juist nog best positief over alles. Ze gaven ‘t ook gewoon een 6

4 likes

Ja en ze waren helemaal in hun nopjes met een taaie crossant met kaas, een kleffe tosti en twee donuts van de Starbucks. Ik kan echt nooit hard zijn over Bonnie en Nick (ok behalve die keer dat Nick een tuinbroek aanhad) omdat het gewoon wel lieve mensen zijn die geen vlieg kwaad doen.

25 likes

En dan nog een 6 geven!! Hij zou het iig wel drinken als 'ie een pistool tegen z’n hoofd kreeg :stuck_out_tongue: vond dat wel grappig

3 likes

Keek de herfst shoplog van Rebecca Denise maar wat heeft ze met haar haar gedaan? Onderkant zo zilver/grijs en bovenop lijkt t echt oranje??

1 like

Wie is dit?
En whats up met al die dubbele namen van youtubers/influencers. Sarah Rebecca, Elise Joanne, nu deze weer

25 likes

Ik denk iets van geblondeerd en gewassen met zilvershampoo en dan nooit meer de uitgroei bijwerken. Ziet er uuuuut.

Oh ik dacht omdat dat ‘interessanter’ klinkt.

2 likes

Soort lifestyle/mukbang vlogster, keek meer omdat ik shoplogs leuk vind maar inmiddels afgehaakt nadat ze het had over een ‘leerjasje’ ‘hij heb zakken’ en ‘deze trui heb mooie strepen’.

3 likes

En gepsen. Vergeet de gepsen niet.

4 likes

En ze heeft een ontzettende zeurstem

2 likes

Yes! Same, maar ik kijk juist graag naar vloggers met een heel ander leven / stijl.

Ik kijk haar vlogs ook! Vind het heel interessant om te zien maar het meeste is echt niet mijn smaak inderdaad

Jaaa, geniet echt van haar. Ze vindt alles mooi. Ik vind alles lelijk, maar word gewoon vrolijk van hoe zij mode en spullen ziet!

10 likes

Ik vind haar echt geweldig. Haar outfits 9 van de 10 keer vreselijk maar ze is zo heerlijk gelukkig ermee en dat vind ik heel inspirerend.
En ze weet wel heel veel over mode dus ik vind het vaak ook wel leerzaam.

3 likes