Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja ik ook, vind ze allebei vreselijk.

10 likes

De mommy boeken komen ook overal vandaan. Nu schrijft Florine Duif ook weer een boek. Dan heb je nog 2 hele jonge kids, vraag me af wat je dan gaat schrijven.
Wacht naar even of je oh zo moderne ouderschap ook nog werkt als je gruwelijke heftige pubers hebt :raising_hand_woman:

5 likes

Nooit van gehoord

13 likes

Ik verwar haar vaak met Lizet Greve, maar misschien ken je die ook niet?

1 like

Ik heb net de weekvlog van Noor gekeken en word al moe als ik het zie. Van Parijs naar Amsterdam, halve dag thuis en weer weg ergens anders heen en dan die programma’a in die steden poh. Lijkt me dus echt niet leuk?

3 likes

Ik hou echt van Annic, maar heb de bruiloft vlog niet af kunnen kijken… Alles, maar dan ook echt ALLES is gepersonaliseerd. Ik werd er moe van :no_mouth:

7 likes

Gesponsonaliseerd*

52 likes

Heb dit ook hier wel eens gelezen maar sommige reacties :disappointed_relieved:
Recept: kokosbollen met witte chocolade

Reactie: Kan dit ook met iets anders dan kokos??? NEE. Jemig, maar lekker andere koekjes dan.

6 likes

Haha nope, geen idee wie al die mensen zijn, maar wel erg leuk voor ze dat ze allemaal boeken mogen schrijven!

2 likes

Hahaha dat doet me denken aan al die kinderen in de reacties bij Foodgloss (R.I.P)

Daar was het of dit, of juist omgedraaid, zo van ā€˜Kun je de blaadjes ijsbergsla op deze burger ook vervangen door gewone sla?’. Wat denk je nou zelf??

14 likes

Moet je wel snel kijken want voor je het weet delete ze het ook snel weer.

1 like

Topic heeft trouwens heel veel views. Welke YouTubers lezen allemaal mee denken jullie haha.

1 like

Beste zin:

En ja moeders kan ook niet uitblijven want ze hebben echt hele leuke kleding en ja nog Rach proof…pas baar voor mijn dus.

Pas baar voor mijn dus
Whut?

5 likes

Ik vind Lizet (en haar kindjes) zo leuk! Heb haar eens ontmoet en ze is echt onwijs lief en leuk.

2 likes

Het disclaimergedeelte in de intro van aflevering 3 van Shane over Jake is echt goed vind ik persoonlijk. Je ziet dat hij echt geen kwaad wilt doen en dat hij beseft wat hij fout heeft gedaan. Ben benieuw naar hoe de rest van de video geƫdit is!

2 likes

Ja dat lijkt mij ook een hele leuke meid!

Dee gaat 1 november naar Zuid-Afrika voor drie maanden samen met Lars en nog twee vrienden en ze gaat een soort van vloggen op instagram tv.

Dee gaat inderdaad reizen, dat werd hier volgens mij al gezegd, ze gaat 3 maanden naar Zuid-Afrika zegt ze op haar instastorie!

Maar verdiend ze dan ook geld via insta tv ?

Ohh dat stukje in de vlog van Monica dat ze met Mason en Zara-Lizzy op dat kleed aan het spelen zijn :heart_eyes:. Blame het op rammelende eierstokken maar ik moest bijna janken van schattigheid hahah.

9 likes