Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Haha wat lekker random ook.

1 like

Dit moet gewoon photoshop zijn.

3 likes

Geen idee wie dit is tbh maar vind dat haar outfit geweldig matcht met de parasollen.

9 likes

Haha en lekker realistisch ook dat je tien pizza’s met 1 hand vasthoudt.

10 likes

Kan iemand iets aan dat haar van Noor doen?

Als er nog iets aan te doen valt…

Hahaha ja

Ze zou beter QueenOfPhotoshop kunnen heten.

5 likes

Of QueenOfPizza’s.

2 likes

Dit zijn toch gewoon screenshots?

Hahaha, ik scheur hier uit mijn Sloggi van het lachen :laughing: Laf it

1 like

Zijn ze echt zo jong? Ik dacht 37 ofzo. (Eigenlijk 45 maar dat leek me niet logisch qua kinderen.)

3 likes

Wil jou en @Hinkje nu al volgen!

1 like

Ik snap die foto’s met pizza’s/pizzadozen echt niet hoor.

1 like

Ja sowieso hebben best wel veel van die youtubers die zwanger worden het over hoeveel kilo ze zijn aangekomen. Echt duh je krijgt een kind, die moet wel ergens van groeien.

5 likes

Misschien omdat zwanger zijn iets soort van bijzonders is voor de persoon in kwestie en zij nu de nadruk op iets totaal futiels legt?

3 likes

Net even gelezen, maar snap wel wat je bedoelt. Ik vind het ook erg negatief en een beetje een nare toon hebben. Voelde me heel erg ongemakkelijk toen ik het las.

1 like

Oh dat wist ik niet, sorry! Dacht dat ze er veel negatieve feedback op kreeg, wat ik ergens wel kan begrijpen omdat ik denk dat de doelgroep die zij aantrekt daar op dat moment ook nog niet echt geintereseerd in is. Maar ik moet zeggen, ik kijk haar video’s ook niet dus misschien heb ik het wel helemaal mis.

Wat zijn Robgeuskinderen? :’)

2 likes

‘Ik vind qua blonde kinderen vooral van die jongetjes irritant met stekel haartjes en een (neon) gekleurde bril. En dan ook een lelijke polo of tshirt met een bullshit tekst erop: nevada original since 1897 clubhouse. Zo’n shirt het liefst blauw met neon gele accenten en dan zo’n lelijke geruite korte broek erbij en birkenstock sandalen of als het winter is van die Rob Geus schoenen. brrr ‘

@Ludo

29 likes

Video van saske en alwin: ze hadden problemen met de locatie en daardoor was het hele idee van trouwen verpest voor saske. Ze gaan ooit nog trouwen maar niet in het komende jaar en ze gaan het er ook niet meer over hebben.

Wil en tien: ik vind hun vlogs juist superleuk! Gewoon normale vrouwen zonder fillers en zonder sexy but tired but sexy gedoe. Het is juist leuk dat ze de photoshoot in hun eigen huis doen, dat geeft het veel meer sfeer dan in een studio. En die pyjama’s vind ik ooo leuk bedacht. Btw: ik denk dat de er grotendeels toch op terug pakken om de kinderen buiten beeld te houden. De vorige vlog van Martine kwam haar zoontje niet herkenbaar in beeld en bik de vlog van vandaag was er ook maar 1 klein moment waarop iets van een gezicht zichtbaar was.

Ik vrouw van jou: ik ben nu zelf ook zwanger maar die vraag wordt echt heel erg vaak gesteld hoor, hoeveel kilo ik al aangekomen ben. Maar idd over ‘dik’ praten tijdens een zwangerschap vind ik onnodig, je buik groeit maar je word niet perse dik van een zwangerschap.

Vera camilla: ja ik vond die eerste indruk video echt belachelijk. Vera zelf is leuk en de video vind ik leuk, maar de look was echt niks. Vooral de wangen. Dus contour, blush en highlighter was echt geen gezicht. Zo zonde!

Beautygloss: zoals gewoonlijk weer eens allemaal net niet.

3 likes