Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja trouwen kunnen ze gratis doen, maar als een stel wel een feest wilt en weinig geld heeft. Het ging op het forum als eens eerder over wel of geen open bar, dus ik weet dat de meningen erg uiteen lopen. Ik vind dat mensen met weinig geld best een feest mogen geven voor hun trouwen en ik vind het dan geen probleem om mijn eigen drank te betalen.

2 likes

Ja klopt ook wel. Een van mijn oudste vriendinnen (we go way back, tot de kleuterklas) is getrouwd met een klein budget. En normaal verwachtte ik, en nog vriendinnen, wel een uitnodiging, ook al is het maar om naar het stadhuis te gaan kijken. Maar blijkbaar was haar budget te klein, zei ze wel: ja maar, ze weten dat ze welkom zijn, ze mogen altijd afkomen en zelf hun eten betalen. … Nee ja laat ook maar dan

1 like

Ja daar heb je gelijk in. En ik ben ook blij dat ik me hierin geen zorgen heb gemaakt. En me nu wel minder gemakkelijk voel over mijn gewicht maar geen echte complexen heb.

Maar toch als ik zoiets lees dan begin ik te twijfelen en te denken hmmm als zij zich al dik voelt, hoe moet ik me dan voelen of hoe zou zo iemand als zij me dan zien?

Dus ik begrijp dat het haar subjectieve gedachten zijn maar voel me toch ergens aangesproken?

2 likes

Och zij :roll_eyes: Is inderdaad nogal omstreden (geweest, want nu zoals hierboven gezegd niet zo relevant meer) en heeft een vrij jong publiek denk ik inderdaad.

Haar Facebookpagina was eens verwijderd door Facebook zelf (geen idee meer waarom) en toen ging ze zogezegd Zuckerberg opzoeken in de VS om verhaal te halen, liep uit op een sisser.

Wilde zij ook niet eens de Lotto Arena (of zelfs het Sportpaleis?) uitverkopen? Dat is toen gigantisch geflopt dacht ik, of verwar ik haar nu met iemand anders

1 like

Het was pure cringe :no_mouth:

Hahaha die nieuwe insta post van Kaj. Precies hoe De Huismuts Bali heeft beleefd

6 likes

Wie vinden jullie de knapste mannelijke YouTuber?
Voor mij is dat toch wel Kaj van der Ree.

3 likes

Thomas van StukTV en Thomas Cox.

Waarom hebben al die YouTubers dezelfde naam.

1 like

Ik vind hem een beetje eng
Dit heeft verder geen toegevoegde waarde okdoei

1 like

Dat mag. Wie vind jij leuk dan?

1 like

Weet ik niet echt, uit degene die ik er leuk uit vind zien komt niet veel zinnigs :sweat_smile:

Dat is met Kaj ook zo haha, hij moet niet teveel praten (vooral niet samen met de Knol broertjes) maar op foto’s… Daaaamn boy.

1 like

Haha altijd een beter antwoord nog dan Casey Neistat.

2 likes

Nog nooit van gehoord haha.

Beamen mag zonder streepje :v:

2 likes

Geef Casey maar aan mij!

Ze doet me hier echt aan Bep Brul denken.

17 likes

Ja!! Door deze kinderen nam m’n ergernis ook flink toe. Ze passen perfect in het profiel.

7 likes

Is zij die styliste die ook taille uitspreekt als ‘talje’? Ik cringe echt elke keer als zij dat woord gebruikt

8 likes

Dat wilde ik net zeggen. Hoe kan dat? En wie nog meer cringed van haar uitdrukkingen, ga dan nu haar stories kijken. Echt mega cringe

3 likes