Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Alleen Petit Bateau voor José.

2 likes

Oh, dat zou wel sneu zijn eigenlijk. Maar zou me eigenlijk ook niks verbazen. Ik weet zo niet welk filmpje maar eentje met die Amalia liet ze wel.doorschermen te daten maar niet ‘exclusief’ te zijn dus kan me voorstellen dat als het redelijk pril is je het ook niet aan de grote klok gaat hangen.

1 like

Mag toch hopen dat wilentien niet echt SacconyJoly ambities hebben :nauseated_face:

2 likes

Het gaat niet om wat Wil en Tien willen, maar wat madame ten Duis wil. En die wil flappen!! :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

14 likes

Ja die ziet misschien die Hermes tassen van Anna en haalt daar der inspiratie van. :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

1 like

Ik vind de video van Jill en Jimm - lijkt wel een duo van zapp live - echt ongemakkelijk.

2 likes

Ali speed blijft het leukst. Deze snugles is een hele knappe dame maar ik mis een beetje de oude gekte zeg maar. En die clickbaits van de laatste tijd zijn ook zo Sjaak afhaak.

Cuz why? Heb hem niet gezien maar ben benieuwd?

Ja weet niet, hangt een beetje een ongemakkelijke sfeer ofzo? Heb ‘m afgezet.

Ik ga hem checken. I let u know.

Haha ik las dit heel snel en ik dacht dat het over onze kroonprinses ging. Daten op je 14e vind ik al een beetje vroeg, maar toen ik las dat ze nog niet exclusief was zag ik een Amalia voor me die elke week iemand anders heeft hahahh

9 likes

Dat getinte jongetje in de vlog van Kelly Loef, is dat het zoontje van haar vriend? Ik kijk haar sporadisch dus geen idee maar toch nieuwsgierig

edit; Mascha zoooo irritant. Ze moet even laten weten dat zij al lang fan is van Klibansky en dat haar planner niet gelinkt is aan beautygloss. Waarommmm moet je dat zo verantwoorden

1 like

Even over Monica: ik vind het goed dat ze haar dochter vrijwel niet in beeld laat in haar vlogs. Ze filmt haar eigenlijk alleen zonder gezicht, en het kindje is in haar laatste vlogs slechts één keer te zien als achtergrond op haar telefoon. Ik hoop dat ze dit zo doorzet. Ik weet trouwens niet of ze dit op social media ook zo doet.

16 likes

Kijk net een filmpje met Bobbie Bodt en Marije Zuurveeld over mode, Marije loopt steeds te zeggen hoe “anders” haar kledingstijl is. Even een kijkje nemend op haar instagram zie ik echt niks unieks? Zo’n standaard instagram fuckgirl stijltje :laughing:

2 likes

Op instagram komt de baby vol in beeld. Vaak wel van een. Afstandje maar je ziet genoeg om het gezichtje zelf te knippen en plakken in je hoofd.

O haha ik was weer te enthousiast.

Ik vind dat ze alsnog wel weinig foto’s van der baby op instagram heeft staan.

6 likes

Ik keek niet eerder video’s van Monica, maar waar komt dat ‘zus’ en ‘babyzus’ vandaan?

Dit is echt next level cashen met je kind.

ik volg hen niet echt maar hij is toch die man die met andere vrouwen twitterde enzo?

Zouden ze dan bewust gedacht hebben, hmmm onze reputatie heeft een duw gekregen, we hebben wat minder volgers. Wat zou ons kunnen helpen?
Oh ja een nieuwe baby!

2 likes

Oh ja ik vind dat zooo irritant. Zo noemen ze iedereen in hun naaste omgeving geloof ik, Danique en Monica noemen elkaar zus, maar ze noemt haar broer ook zus… :roll_eyes:

1 like