Laatste keer dat ik een video keek van Milan toen had hij gewoon meubels staan?
Heeft de malle meid een keer stofzuigen overgeslagen? #loedermoeder #jongensmama #yellowfeed
Ze vouwt twee manden met was morgen pas op ipv nu!!! #messy
Sorry, verkeerd gelezen.
Ik had het idee dat ze met opzet allemaal shots in ondergoed er in had. Meer dan anders naar mijn idee. Maar kan ook toeval zijn.
Nondeju nieuwe trend. Zal even de bijpassende hashtags aanleveren #playboybunny #issexy #vriendishacker #vandaaggeeninkijk
Gekke meid
Allemaal leuk en aardig dat nieuwe concept van âwil en tienâ op social media. Maar als je een ekte insta prinses wil worden, maak dan ook extra tijd vrij om mooie fotoâs te maken. Willemijn heeft gewoon een aantal fotoshoot gehouden de afgelopen tijd en nu plaats ze gewoon met tussenpozen telkens een fotoâs van dezelfde fotoshoot, maar dan net in een andere houden. âWil op de bootâ en âWil op dezelfde boot maar net wat meer van boven af gefotografeerdâ vind ik niet echt boeiend genoeg om twee keer in een week te zienâŠ
Ben benieuwd of ze dit concept aan blijven houden, of dat ze over een maandje toch weer terug gaan naar een wat echtere en minder matchty matchy feed. Ze hebben in het begin toch vrij veel negatieve reacties gekregen, maar ik weet eigenlijk niet of dat inmiddels al wat minder is geworden?
Nu nog in een te strak jurkje poseren bij een molen #fashionscenestyle.
Ik krijg de neiging om nu allemaal random dingen te fotograferen op bed. Een rookworst een rol pendaalemmerzakken en zo.
Man man man, die nieuwe vlog van Jamie Li. Verschrikkelijk, wat heeft zij een bord voor dr kop zeg. In de vlog is ze het haar van dr zoons aan het doen, in hemdje en onderbroek⊠WHY, waarom in onderbroek?!
Omdat ze FUCKABLE AT ALL TIMES moet zijn natuurlijk!!
Heb m net helemaal gekeken haha, misschien opbiechttopic waardig dit maar ik geniet echt van Mo haar vlogs en al helemaal sinds ze moeder is
Haha snap ik wel ja, doet niet onder voor een gemiddelde aflevering van een serie. Maar vind dat ook wel weer heel tof, een tijdje terug kreeg ze op EGF best wel wat commentaar dat ze zo lui was en haar vlogs zo saai en onregelmatig (toen vlogde ze ook nog wel dagelijks) maar sinds haar weekvlogs gaat het wel echt steady en zijn haar vlogs ook lekker lang en chill om te kijken vind ik. Monica is daarin wel echt vooruit gegaan
Same.
Maar ze hoefde niet 6 minuten friet te filmen terwijl ze dingen als âcasis komt van de druifâ en âslagroom is toch van de koeâ met Danique besprak, dat was wel saai. Maar verder vind ik haar leuk.
Nu ga ik ff Wil en Tien kijken.
nou de vlog van Wil en Tien, om je het kijken te besparen
- Tien begint met een uitleg over wie ze is, want we kennen haar natuurlijk nog niet.
- Tien zegt in een âMarokkaansâ accent tegen Mike âhe kerel ga je mee in die auto Gâ.
- ik keek de vlog met een koptelefoon op dus hoorde Wil tyfushard in mn oor niezen, waarvoor dank.
- werken in iets wat hopelijk een pyjama is met fashion sloffen.
- mike loopt buiten beeld aan een lamp, zie je niks van.
- Tien gaat âegoĂŻstischâ een broodje frikandel vreten.
- heel lang verhaal in pyjama over iets met autos en tijd gaat snel en gaap
- er gebeurt helemaal niks, ze laat niks zien.
dus het was geen clickbait met dr âMIKE LOOPT AL!!!1!!?â
edit: correctie ik bedoel maik
Thanks voor je samenvatting! Dat laatste vind ik altijd bij de weekvlogs van Tien: je ziet haar alleen maar kletsen en weinig âechte beeldenâ. Mega saai.
Hij is echt verschrikkelijk.