A cat-shaped pizza.
Ik denk dat het net zoiets als een chihuahua is, leuk accessoire maar je hebt er geen zak aan
Wil’s favoriet volgens IG stories zijn onder andere Annic en Jamie li.
-
wat is er aan de hand met haar rechtertiet (links op de foto)?
-
en er moet een streepje tussen heart en shaped
hoe deze vrouw hier een song van heeft kunnen maken, echt knap. die teksten my godddd
Wat is er eigenlijk ooit gebeurd met dat drama rond Rachel en die dure Balenciaga-gympen die ze had besteld op Insta? Die heb ik nooit meer gezien.
O nee! Noor ‘lanceert’ Bibi en haar foto’s lijken sprekend op die van Noor
Vond het juist zo goed dat bibi’s Instagram gesloten was. Zo jammer dit
Volgens mij at in de vlog alleen bibi pizza, dus heeft ze daarmee geposeerd?
Mag Bibi lekker een koude pizza wegwerken want Noor moest er eerst 10 minuten mee poseren.
Heeft iemand Sanneke’s instastory-rant bekeken? Iemand twitterde dat ze veel doodskisten/begraafplaatsen zag langskomen in haar tijdlijn en Sanne neemt het heel persoonlijk op en nu heeft ze daar iets van 10 instastories over geplaatst
Eens. Maar die tweet was ook helemaal niet aan haar gericht en ze doet dan alsof ze persoonlijk op iets wordt aangesproken? En dat dan op insta ineens helemaal uitgebreid gaan bespreken? Ik weet niet waarom maar die manier van doen irriteert me zoooooooooooo.
Ik denk dat Josh aan 't bevallen is / of inmiddels al bevallen is. Keek even op d’r social media omdat ik benieuwd was of het al zover is, maar de laatste activiteit is toch al wel een tijdje geleden!
Bevallen! Alexis heet ze, cute wel
Leuke naam! Van Josh
Wow had die naam niet echt bij ze verwacht! Josh heeft wel d’r instaperfect after-bevallingsfoto haha, maar wel heel schattig
Ik vind het een leuke naam en leuke foto’s. Heel lief
Ik wilde dit net komen posten!!! Zij is niet goed
Ja of wel want mensen gaan dit kopen en zij gaat cashen en nog meer lelijke designer sieraden kopen
Haha ik wilde net hetzelfde posten over die witte blouse.
Ik vind het ook een leuke naam!