Ja die! Huh wat raar! Dan vergeet mijn vraag haha
Edit: ik zie ze nu ook weer!
Ja die! Huh wat raar! Dan vergeet mijn vraag haha
Edit: ik zie ze nu ook weer!
Haha ik kwam hier dus om te vertellen dat de 1e minuut van Bonnie Vlogmas #1 dus echt geweldig is. Maar de meningen zijn verdeeld zo te lezen.
Ik heb net gekeken en ik vind het ook leuk! Heel gezellig sfeertje ook. Zeker met die kat in dat mandje. ^^
Ja vooral hoe ze edit vind ik echt fijn. Altijd die sfeerbeelden aan het begin.
Moeten YouTubers dit dan zelf voor hun video plakken? Ik vind kijkwijzer wel handig om in te schatten hoe eng een film is, al keek ik vroeger dan alsnog gewoon de film ondanks wat de kijkwijzer zei haha.
Ik wilde net over de Elsa gate beginnen, want hoe zouden ze die filmpjes dan beoordelen? Veel mensen zien niet in dat deze filmpjes hartstikke fout zijn.
Hahah beide opties zijn ja? Waarom dan vragenâŠ
Haha wat. Wie zegt dat ook
Haha ik bedoelde eigenlijk van haar heksenkin
Hahahahha
Ugh wat smakeloos
Ik heb dit ook wel een beetje, weet niet waarom.
Moeten mensen tegenwoordig hun mobiel nog daarvoor instellen? Bij mij is dat automatisch gedaan
Oh mijn god die knuffel erbij ook
He he he he! Geen knuffelshaming hier!
Hahaha knuffel shaming all the way, stel je komt bij een jongen voor het eerst thuis en hij heeft 15 knuffels op zijn bed. Wat doe je dan?
15 is misschien wat veel maar ik vind het wel cool als iemand nog een knuffel heeft. Zolang ik hem voor het seksen uit bed mag gooien dan.
Ja okeoke, ik wou de âraarheidâ aangeven, maar 15 is misschien net tĂ© raar hahah