Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Deel vier!

50 likes

En @Ludo

Nee natuurlijk niet. Maar die suggestie wordt wel gewekt door die kutbedrijven die elke opfriscursus een opleiding noemen en daar dikke doekoes voor vragen.

1 like

@HvO
Omdat je na 4 weken gewoon nooit de zelfde skills hebt. Wat iemand hierboven al zei: een dure camera maakt je geen fotograaf.
Nu denk ik dat t me vooral irriteert dat je niet alleen de skills moet hebben maar ook creatief inzicht en aan dat boek te zien van wil en tien hebben ze dat niet. Sowieso nul eigen smaak alleen alles maar nadoen kijk maar naar dat kwantum huis van wil. En dan denk ik als ikhet even op mezelf betrek ik heb 4 jaar gestudeerd en Timmer al jaren aan de weg en mevrouw noemt zich in vier weken een ontwerper. Gewoon nee.

20 likes

Ah wat een gekkegeit toch ook! :heart: Over die geit niet over jouw post @Ludo

3 likes

Ik begrijp je. Zelf nul creatief, maar als mensen er echt hun hart en ziel in stoppen en er voor geleerd hebben etc. Dan wil je daar credits voor.

Diezelfde credits krijgt nu een wil ook, die denkt het warme water uitgevonden te hebben.

2 likes

Plus dat ze vaak relatief weinig geld vragen en de markt verzieken.

5 likes

Ja eigenlijk t zelfde als met dat boek schrijven. Ze hebben een blogje en dan zijn ze opeens schrijver. Hou op hoor.

12 likes

Precies. Dat stoort me ook en dat niet alleen aan hen, maar alle andere bloggers die opeens een boek even schrijven.

2 likes

Kan iemand even een cursus doen en daarna haar mad skillz gebruiken om wat geitjes op een stok te fotosjoppen? Dan hebben we alle gekkigheid op een stokje!

5 likes

Had nou die wordartcursus maar gedaan dan had jij dat als wordartprofessor kunnen fixen.

2 likes


Gelukkig noemt ze zichzelf geen kok

63 likes

lijkt op een bord voedsel van de ikea

22 likes

Haha nou ik wilde nét zeggen dat zelfs Ikea het beter doet :joy::joy:

1 like