Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Veldsla heeft ook flink geoogst met haar haar. Standje windhoos

54 likes

Ik hoef van niemand overposeerde bikinifoto’s te zien.

2 likes

Euh?

Edit: Ik vind dit best een nare opmerking wanneer het gaat om een (positieve) post tussen posts over Jiami’s billen, Josh haar groot hoofd en de neppe Instagramfoto’s van Jill en Noor.

7 likes

Nee, dit exemplaar valt wel onder de categorie ‘ini-mini string bikini’

1 like

Ja, exact! In een van de Turkije-vlogs vertelde de mama hoe ze Bonnies ouders had ontmoet, echt een heerlijk verhaal (dat ze gewoon een huis hebben gekraakt voor hen en zo :joy: )! Vind het ook altijd leuk als ze in de vlogs zitten, superpositieve mensen, die daarbovenop ook op een rustige manier kunnen vertellen over hoe ze nooit echt geaccepteerd werden in Nederland.

14 likes

Ik dacht dat Artsen Zonder Grenzen gestopt was met die ebola filters?

55 likes

Lijken wel op Dracula

8 likes

Correct me if I’m wrong maar volgens mij is dat korte kapsel een pruik, dus haar eigen haar zit hier dan nog onder. Misschien dat ze daarom zo’n groot achterhoofd heeft?:joy:

2 likes

Ik pleit voor het afschaffen van instagram.
Serieus, als ik een ding mocht verbieden dan zou ik dat doen.
Niemand wordt er gelukkiger van (met name jonge vrouwen niet) en alles wordt alleen maar nepper.

27 likes

Ik zou zeggen: Schaf de influencer af.

10 likes

Huh misschien ligt dat aan de accounts die je volgt, maar ik volg heel veel leuke positieve accounts. Ik vind instagram heel leuk.

Als je er niet gelukkig van wordt stop er dan mee of ontvolg de accounts die je niet gelukkig maken. Konmari voor je insta.

42 likes

hahahahahaha

Ik heb geen instagram.

Misschien moeten we inderdaad de influencer afschaffen.

3 likes

haha het lijken wel sims

6 likes

Ik denk alleen maar: houd toch op met je “mag ik aub terug winter palmbomen blabla” verhaaltje. Die teksten sluiten zó niet aan bij dit soort foto’s. Zou verfrissend zijn als iemand er gewoon eens zou zetten: jezus kijk mijn lekkere billen op deze foto. Want iedereen weet toch dat het ze daar om te doen is, we zijn toch niet achterlijk met zn allen :grimacing:

9 likes

Huh wat? Echt?

Edit: ik ben dus moe

1 like

En @Candace wauw jeetje, het is te merken dat ik moe ben hahah. Wat slecht.

1 like

Je bedoelt met zo’n digitaal fotocameraatje (want geen camera bij de Nokia 3310) duckface in de spiegel en dan het liefst in sepia? #sweet16

3 likes

Naaah Noor is helemaal padje af gegaan!!

18 likes