Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ja die “lijnen” zijn wel veel donkerder aangezet lijkt wel. Niet heel natuurlijk?

1 like

argh, stem ik perongeluk JA ipv NEE met mijn dikke vingers. Was zo benieuwd of iemand nou echt enthousiast zou raken van overpriced goudspray-kettinkjes en nu lijk ik zelf zo’n minion… :disappointed_relieved:

Vooral deze zwarte lijn is weird.

Spoiler

jpg%20(1080%C3%971080)

20 likes

Klik op resultaten verbergen, dan kun je je antwoord aanpassen!

1 like

Wat, stop, ho. Photoshopt Noor haar foto’s?!?

23 likes

image
Ja, Dolly!

6 likes

Ik vind het jammer dat Willem vaak negatief besproken wordt hier, ik heb hem ontmoet voor een werkproject en hij is echt heel erg leuk, creatief en heel enthousiast! Komt ook door hoe hij doet in de vlogs, maar toch.

1 like

Ik denk dat de meeste vloggers up close vast prima mensen zijn, hij zit alleen gigantisch in mijn allergie qua type, en volgens mij bij een hoop mensen hier.

16 likes

Jammer, zag 100+ nieuwe berichten en dacht dat Darcy haar nieuwe zwangerschap had aangekondigd maar nee… Ben wel heel benieuwd wat het grote nieuws is!?

10 likes

Maar dat iemand leuk is op werk/een project is ook niet per se tekenend voor hoe iemand echt is? Het is natuurlijk niet te beoordelen, maar vind hem altijd zo naar tegen zijn vrouw. Zeker nu ze zwanger is.

En dan dat rondgeloop in die boxer van hem te pas en te onpas kan ik ook gewoon niet aan haha. En zn ongewassen haar en hipstergedoe ook niet. Naja tot zover mijn bijdrage haha.

3 likes

@wompie @Zemraluani jullie hebben zeker gelijk hoor, ik vind z’n vlogs ook echt minder. Zonde van zo’n vent die best leuk kan zijn haha!

2 likes

Het is als het iconiache duo uit miami vice, maar dan zonder wapens, badge, polyester pakken en een goed verhaal. Oja, en met KIA’s in plaats van auto’s

3 likes

Ik ook! Maar ik denk dat hetniet zo boeiend zal zijn, een samenwerking ofzo.

Ik dacht heel even dat linksboven Jill was. Ik word zo moe van al die zelfde koppen!

1 like

Denk door datzelfde gespannen strakke bekkie op die specifieke foto.

Ohja nu ik dit lees wat ik ook wilde zeggen (iets positiefs ik zou het haast vergeten): dat hij creatief is geloof ik wel. Ik heb maar een paar van zijn vlogs gezien, maar daar zaten wel hele mooi beelden in toen.

Ja zijn (aangeleerde) vaardigheden in videografie zijn erg goed :+1:t3: Elke vlog zit er wel weer een nieuw trucje/overgang of leuke cut in. In de laatste vlog gaf hij ook aan dat hij er iets profesioneels mee gaat doen en je hem kunt inhuren.

Dat nieuws gaat sowieso iets van spon zijn.

giphy

12 likes

Wanneer kwam Darcy eigenlijk met haar grote nieuws? Ik wil gewoon weten of ze zwanger is eigenlijk.

2 likes