Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Maar uiteindelijk is het gewoon belangrijk dat je zelf blij bent met je inrichting en dan lekker boeiend als je hetzelfde vloerkleed hebt als half instagrammend Nederland, je komt niet bij half instagrammend Nederland over de vloer, alleen (voornamelijk dan) bij jou thuis, dus wat heb je er dan mee te maken wat ‘iedereen al heeft’ natuurlijk.

9 likes

Hij doet toch iets voor een media bureau en de dutch YouTube gathering organiseren samen met Eelco? Dacht ik me te herinneren. Maar ik heb al even niks meer gezien van hun. Ik kan gewoon niet aan het ideee wennen dat Darcy nu met de beste vriend van Thomas is. Slaat nergens op, weet ik haha. Maar ik “ken” Thomas en Koen en die kliek zo van “vroeger” dat ik dit heel raar vind hahah. Waar een mens zich druk om kan maken he.

3 likes

Durf te wedden dat Darcy binnen no-time weer zwanger is, ze wilde toen zo graag weer een baby dat het me niks zou verbazen.

4 likes

Ze willen nu niet nog meer kinderen zeiden ze laatst in een video, maar goed dat hoeft niks te zeggen.

Ik ben echt Bonnie fan en vond het geweldig hoe ze dat met het letterbord oploste. Zo knullig, heel lief vind ik dat.

Enne, heb gisteren favorieten video van ‘Je Wil en Tien’ gekeken en daar werd ik echt droevig van. Ik vraag me af of:

A. Ze echt hysterische karikaturen van zichzelf zijn geworden.

B. Ze gewoon ouder zijn geworden en ik er niet mee kan dealen dat ze van girl- next-door naar glamour-achtige-mommy-influencers zijn getransformeerd.

C. Ze van binnen gewoon nog steeds die leuke meiden zijn maar een rol moeten spelen van Annick (of hoe heet hun business coach?)

6 likes

Die Annic lijkt me echt precies zo’n vrouw met wie ik geen vriendinnen zou willen zijn

40 likes

nou komt dat even goed uit

6 likes

nou ??

1 like

ja je bent toch ook geen vriendinnen met haar. of wel?

34 likes

Hahahaha dit was echt te droog :joy:

3 likes

Ik heb geen een video van annic gezien maar gebaseerd op jullie reacties over haar vind ik haar een verwende trut.

14 likes

ik vraag ook gewoon om lullige reacties he

3 likes

Echt? Ik snap het niet

1 like

Gemiste kans voor een poll!

5 likes

:sob:

Oh wat naar dit

4 likes

Huh? Ik las de reactie gewoon grappig als ‘nou mooi want jullie zijn ook geen vriendinnen’, volgens mij bedoelt ze het totaal niet lullig/persoonlijk?

13 likes

haha nouja ik vond het niet grappig maar dat komt omdat ik geen gevoel voor humor heb :stuck_out_tongue: boeiee moving on

2 likes

Wauw, ineens hebben alle bloggers vrijwel dezelfde bril. ( ik vind 'm afschuwelijk.) Serena, Willemijn, Lotte? Wie volgt?

2 likes

Ugh ja. Mensen in mijn omgeving ook en ik vind het zo lelijk haha. Ik denk echt dat dit zo’n jaren-70 bril wordt van de 2010/2020 era, waar we dan later op terug kijken en denken ‘aiiii’

10 likes