Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

ja je bent toch ook geen vriendinnen met haar. of wel?

34 likes

Hahahaha dit was echt te droog :joy:

3 likes

Ik heb geen een video van annic gezien maar gebaseerd op jullie reacties over haar vind ik haar een verwende trut.

14 likes

ik vraag ook gewoon om lullige reacties he

3 likes

Echt? Ik snap het niet

1 like

Gemiste kans voor een poll!

5 likes

:sob:

Oh wat naar dit

4 likes

Huh? Ik las de reactie gewoon grappig als ‘nou mooi want jullie zijn ook geen vriendinnen’, volgens mij bedoelt ze het totaal niet lullig/persoonlijk?

13 likes

haha nouja ik vond het niet grappig maar dat komt omdat ik geen gevoel voor humor heb :stuck_out_tongue: boeiee moving on

2 likes

Wauw, ineens hebben alle bloggers vrijwel dezelfde bril. ( ik vind 'm afschuwelijk.) Serena, Willemijn, Lotte? Wie volgt?

2 likes

Ik kijk de vakantievlog van Josh en ik vind het echt jammer dat Alexis zo braaf was tijdens het vliegen. Had het echt chill gevonden als ze de hele businessclass bij elkaar gekrijst en ondergescheten had.

(Echt gemeen wel ja.)

65 likes

Ik vind zo’n bril leuk
 als hij past :frowning:

4 likes

Dit is echt hengelen naar pleister spon.

4 likes

Waarom heeft ze zo’n hoek/punt op haar kin? Fout met bewerken of is dat juist de bedoeling? :no_mouth:

3 likes

Wow dat heb ik op m’n mobiel echt compleet gemist maar op m’n laptop is dat echt heel duidelijk hahah.

Oh jee, Jamie komt met een tweede boek. De commotie rond de eerste is ook alweer een maand voorbij, dus dat werd hoog tijd.

6 likes

Hehehe ik begrijp je heel goed hoor, en heb nota bene zelf teveel van deze elementen in mijn huis :joy: en vooruit ik heb geen lightbox, maar wel een letterbord en m’n posters zijn niet van des.eni.o. Maarja #noshameinmygame en ik besef wel ook dat het niet origineel is :woman_shrugging:

1 like

Mag hoor, alleen ik vind ze gewoon vreselijk lelijk.

Je vergeet de zin “Kerst is mijn seizoen” in de intro hahaha wut

3 likes