ja je bent toch ook geen vriendinnen met haar. of wel?
Hahahaha dit was echt te droog 
Ik heb geen een video van annic gezien maar gebaseerd op jullie reacties over haar vind ik haar een verwende trut.
ik vraag ook gewoon om lullige reacties he
Echt? Ik snap het niet
Gemiste kans voor een poll!

Oh wat naar dit
Huh? Ik las de reactie gewoon grappig als ânou mooi want jullie zijn ook geen vriendinnenâ, volgens mij bedoelt ze het totaal niet lullig/persoonlijk?
haha nouja ik vond het niet grappig maar dat komt omdat ik geen gevoel voor humor heb
boeiee moving on
Wauw, ineens hebben alle bloggers vrijwel dezelfde bril. ( ik vind 'm afschuwelijk.) Serena, Willemijn, Lotte? Wie volgt?
Ik kijk de vakantievlog van Josh en ik vind het echt jammer dat Alexis zo braaf was tijdens het vliegen. Had het echt chill gevonden als ze de hele businessclass bij elkaar gekrijst en ondergescheten had.
(Echt gemeen wel ja.)
Ik vind zoân bril leuk⊠als hij past 
Dit is echt hengelen naar pleister spon.
Waarom heeft ze zoân hoek/punt op haar kin? Fout met bewerken of is dat juist de bedoeling? 
Wow dat heb ik op mân mobiel echt compleet gemist maar op mân laptop is dat echt heel duidelijk hahah.
Oh jee, Jamie komt met een tweede boek. De commotie rond de eerste is ook alweer een maand voorbij, dus dat werd hoog tijd.
Hehehe ik begrijp je heel goed hoor, en heb nota bene zelf teveel van deze elementen in mijn huis
en vooruit ik heb geen lightbox, maar wel een letterbord en mân posters zijn niet van des.eni.o. Maarja #noshameinmygame en ik besef wel ook dat het niet origineel is 
Mag hoor, alleen ik vind ze gewoon vreselijk lelijk.
Je vergeet de zin âKerst is mijn seizoenâ in de intro hahaha wut