Vond het wel typisch hoe ze hier die #spon 10% korting op haar dure (!) sieradenlijn wist in te sluizen. Ik vond het ook interessant, maar begon me wel te ergeren aan dat ze bijna zin met ‘Ik zeg…’/Ik zei:…’ begon. Hoop wel stiekem dat ze nog een juicy verhaal heeft.
Sarah heeft alweer een shoplog Het is meestal ook wel gesponsord maar wauw wat heeft zij veel kleding. En het meeste zie je na de shoplog noooit meer terug, ookal beweert ze in de video dat het zó geweldig is.
Edit: oh wacht, ze maakt wel video’s over beauty. Hopelijk staat het niet in het verkeerde topic
Aaah kreeg echt een beetje tranen in mn ogen ervan, wat schattig! Echt pure vreugde gewoon haha wat was het toch fijn om een kind te zijn
Hahaha alleen even dat stukje gekeken maar inderdaad heel grappig
Huh, ik heb geen verstand van katten maar, wat ziet er hier níet relaxed uit? Dekentje, schoot, menig straatkat zou jaloers zijn.
Oortjes ook plat, grote pupillen😂
Haha onze kat viel me altijd aan als ik voor hem zong of danste…
Wilde dit al een tijdje vragen, maar waarom is zij niet geliefd?
Heb je even?
Omdat wij zure kantoortrutten zijn.
Haar boek waarin ze zorgvuldig uitlegt hoe je vooral fuckable moet zijn als vrouw en als moeder?
Door haar? Bah, dat is heel stom ja.
Die heb ik dus niet gelezen… wel over gehoord en ze was bij tim den besten in de tent en toen legde ze het uit en was het de eerste keer voor mij toen ik over haar hoorde en begreep ik dr uitleg wel… En toen ging ik haar vlogs kijken en vond ik dr wel heel leuk, vooral hoe ze met haar kindjes doet ?
Haar vlogs vind ik heerlijk, haar boek meh. Maar daardoor vind ik haar niet meteen een zure vlogtrut.
Ik vind die reactie van dat kind best overdreven Amerikaans aandoen, of is het best een normale reactie van kinderen? (Ik kan mij niet herrineren dat ik ooi zo uitbundig reageerde bij het uitpakken van een cadeau.) Dus een vraagje aan de kenners.
Sinds Diana die hond heeft klik ik geen video meer aan want ik ga al enorm slecht op hoe ze tegen die kat praat (zoals een forummer laatst pijnlijk treffend beschreef)
En ik ben gek op honden
Ik vond het ook meer een ‘aangeleerde’ reactie (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Echt alsof hij wist dat ‘ie werd gefilmd.
Al zal het mij niks verbazen als die kinderen bepaald ‘vlogfriendly’ gedrag onbewust hebben overgenomen van hun moeder en vader. En dat is eigenlijk dan best bedroevend. Dan heb je straks kinderen op school die in het kringgesprek beginnen op zijn vloggers.