Heb je even? 
Omdat wij zure kantoortrutten zijn.
Haar boek waarin ze zorgvuldig uitlegt hoe je vooral fuckable moet zijn als vrouw en als moeder?
Door haar? Bah, dat is heel stom ja.
Die heb ik dus niet gelezen… wel over gehoord en ze was bij tim den besten in de tent en toen legde ze het uit en was het de eerste keer voor mij toen ik over haar hoorde en begreep ik dr uitleg wel… En toen ging ik haar vlogs kijken en vond ik dr wel heel leuk, vooral hoe ze met haar kindjes doet ?
Haar vlogs vind ik heerlijk, haar boek meh. Maar daardoor vind ik haar niet meteen een zure vlogtrut.
Ik vind die reactie van dat kind best overdreven Amerikaans aandoen, of is het best een normale reactie van kinderen? (Ik kan mij niet herrineren dat ik ooi zo uitbundig reageerde bij het uitpakken van een cadeau.) Dus een vraagje aan de kenners. 
Sinds Diana die hond heeft klik ik geen video meer aan want ik ga al enorm slecht op hoe ze tegen die kat praat (zoals een forummer laatst pijnlijk treffend beschreef)
En ik ben gek op honden 
Ik vond het ook meer een ‘aangeleerde’ reactie (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Echt alsof hij wist dat ‘ie werd gefilmd.
Al zal het mij niks verbazen als die kinderen bepaald ‘vlogfriendly’ gedrag onbewust hebben overgenomen van hun moeder en vader.
En dat is eigenlijk dan best bedroevend. Dan heb je straks kinderen op school die in het kringgesprek beginnen op zijn vloggers.
Wil dr story van gisteren. Maar die tekst snap ik helemaal niks van.
Was dat niet Monica tijdens een radiointerview?
Suïcidale kutwijven
Ja precies, dat haalde ik er ook uit. Maar het was een boomerang dat dat kind kei hard aan het wiebelen was 
Haha Jamie denkt dat ik op het forum zit om het over haar te hebben. Ja meit, mijn enige doel. Mooie spelfouten ook, groetjes, iemand die gewoon chagrijnig is en niet op kantoor werkt.
Nou een zin uit Jamie haar stukje: “Verder hoop ik stiekem op een super hacker, die dat hele forum om zeep helpt.”
Het is al gebeurd, RIP EGF. 
Door haar inderdaad, terwijl zij voor dat hele gedoe makkelijk in de top 5 meest geliefde vloggers stond en pagina’s vol lovende kritiek kreeg. De negatieve reacties waren echt op 1 hand te tellen.
Ik lees het artikel zelf voor het eerst en ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat er niet lekkerlijk “zure kantoortrut” staat
Of heeft ze er later “trut” van gemaakt?