Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ja toch?

Gelukkig staat die foto van die Galjaard en die andere (welke is welke?) niet in dit topic.

10 likes

Ik lees altijd ‘Galbak’. Vind ik beter passen ook eigenlijk :rofl:

10 likes

Jaa, hij staat alleen niet in Entertainment (daar was ik deze net kwijt haha):stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben zo nu en dan vlogs van rianne meijer aan het kijken en ik moet zeggen dat ik haar persoonlijkheid wel erg leuk vind! mijn beeld over de meeste instagram/fashioninfluencers is vaak niet zo positief namelijk haha

“ wat je niet ziet op deze foto’s is dat ik ondanks m’n thermolegging langzaam aan het sterven was van de kou” … nou dat is juist het gene dat je direct ziet aan deze foto’s

62 likes

Ik heb niet echt het idee dat ze een ander hoofd trekt dan anders?

3 likes

Gaat mij vooral om haar houding. Schouders staan bijna net zo hoog als haar kin

9 likes

Josh V heeft haar lippen niet laten opspuiten, neeeee joh! Dat schijnt dus allemaal door haar nieuwe matte lippenstift te komen… -_- Aldus JV in haar nieuwe vlog.

6 likes

Ja en de aarde is plat

21 likes

Ze zegt niet dat ze ze niet heeft laten opspuiten, ze zegt dat ze ze niet heel erg heeft laten opspuiten.

2 likes

Ah excuus!

Haha geen sorry! Maar dat begreep ik althans.

Is ze ontsnapt uit de gevangenis?

2 likes

Zo ik zat een shop(v)log te kijken van die Edith Dohmen. En jeeeeeezus wat irritant zeg. Zij doet gewoon bij elk nieuw shot diepe teug adem naar binnen. Een gasp… weet even het Nederlandse woord niet haha.

Maar wat vreselijk irritant zeg. Dat ze dat bij het editten zelf niet doorheeft en het er even uitknipt.

7 likes

Even een realisatie… bij Jill is het wel weer heel rustig op YouTube zeg, na vlogmas

En dat met een (fulltime?) stagaire.

4 likes

dus dat :joy::woman_facepalming:

Kent iemand Sofie Rozendaal nog? Werd op EGF wel eens besproken volgens mij…
Lees net in het NRC weer een verhaal over haar date-avonturen: klik

Ze ziet er op die foto ook heel anders uit ineens!

In drie jaar tijd heeft Sofie Rozendaal met zeker 35 mannen afgesproken. Ze noemt zichzelf een ‘serial dater’. Na een eerste date komt er zelden een vervolg. Hoe kan dat?

1 like

Oh ze heeft langer haar! En ze lijkt ook dunner dan in mijn herinneringen, maar dat weet ik niet zeker. Heb haar vroeger wel een tijdje gevolgd. Maakt ze eigenlijk nog videos?