Mae culpa
Ow wacht…
Mae culpa
Ow wacht…
Haha pip een super Hollandse naam en dan rosie mae
Dat is ook wat ik dacht. Het bekt niet zo lekker samen ofzo…
Ik vind het wel een hele lieve naam, daar niet van.
Is het nou Rosie Ma of Rosie Mee? Qua uitspraak?
Ik denk mee? Haha geen idee
Overigens vind ik het ook mooie namen
Pip & Rosie vind ik wel heel schattig klinken zo samen. Zonder Mae. Maar alsnog leuke namen.
Mensen zeggen ook wel eens over mijn baby dat het een knappe baby is. Vind dat ook zo raar. Ik zeg dan ook nooit dankjewel ofzo want ik heb totaal geen invloed op zijn ‘knapheid’ ofzo en hij is zelf de jong om het überhaupt te begrijpen. Maar ik hoor het dus ook regelmatig dus het is best een dingetje.
Ik zou denk ik heel droog ‘bedankt voor deze informatie’ zeggen.
Dat ie leuk ‘lacht’, iets over zijn naam of gewoon niks
Ik zeg volgens mij vaak iets van “ahhh wat een schatje, wat een schattig ding” ofzo iets dergelijks
Haha dit vind ik echt heel grappig, alsof diegene hem / haar net bij de Ikea ofzo gekocht heeft. Ja, de vorige begon een beetje kapot te gaan, dus we hebben een nieuwe uitgezocht!
Ja ik vind de namen echt niet samen gaan.
Echt zo hollands PIP (of phipphhiieee zoals willem altijd zegt ) en rosie mae, zo english posh
Of “wat een schatje”.
Nee joh! Zeg gewoon dat het kind uitgeknepen billen heeft net zoals m’n oom tegen m’n ouders over mij zei. Altijd een succes!
In de VS (en misschien ook wel in Engeland dat weet ik niet) is ‘Mae’ als tweede naam toch juist een beetje boers? Zoals Anna Mae in Breakfast at Tiffany’s.
Beetje Little House on the Prairie vibes.
(Niet dat daar wat mis mee is maar omdat een aantal van jullie het te chique noemden.)
Huh het is toch gewoon een vraag uit interesse over wat iemand beweegt om zoiets te zeggen? Waarom mag je daar als mod niet naar vragen? Mag een mod dan ook geen mening uiten over andere onderwerpen zoals in het feminisme topic of white privilege topic of welke dan ook?
Ah op die manier. Op het oude forum vond ik dit ook altijd wel inderdaad maar gezien dit forum van een privé persoon is denk ik er sinds dien dus anders over.
Waarom denk je er anders over?
Never forget de keer dat ik in de eerste klas zat en mijn leraar een foto liet zien aan ons van z’n net geboren baby. Mijn reactie: ahhh wat schattig!! En toen was hij beledigd want als een baby knap was zei je dat en als die lelijk was noemde je hem schattig
12-jarige ik was helemaal in de war hahahah, en vraag me nog steeds wel eens af of dit echt een ding is???
Omdat de mods nu een groep personen zijn die dit hebben opgebouwd en dit eigenlijk ‘hun plek’ op het internet is, ipv op het oude forum dat onderdeel was van een groot professioneel bedrijf en waar de mods waren gevraagd om orde te houden. (Waar de mods volgens mij niks voor kregen maar dat vind ik nog steeds belachelijk.)
We zijn nu eigenlijk gewoon in het virtuele huis van de mods toch. Of in ieder gevan van de admins. Ik zie ze meer als een soort hosts van een huisfeestje die soms de boel moeten sussen als mensen te veel lawaai maken of bierflesjes van het balkon gooien.