Misschien heb ik het mis maar ik kreeg het idee dat het om een eerste date ging. Dan vind ik het juist wel kunnen om met meerdere mensen af te spreken
Ik doe dat zelf ook, maar ik kies daar zelf voor, want ik ben heel slecht in zulke aandacht aan meer dan een persoon geven en heb daar de energie ook gewoon niet voor. Maar dat betekent niet dat ik van degene met wie ik aan het praten ben verwacht dat diegene ook zo is en dat dus ook doet. En al helemaal niet als we alleen aan het praten zijn via een app en nog nooit in het echt hebben afgesproken.
Ik datete(?) vroeger vooral veel jongens tegelijk omdat ik een cool āseks and the city levenā wilde.
Haha jawel uit eindelijk wilde ik natuurlijk wel āde manā vinden net als de sex and the city dames. Echt goede voorbeelden wel hahaha.
Blijkbaar werkt het!
Ja, ik snap het ook niet zo goed. Alsof Sanne op die David zit te wachten? Thanks for your opinion Als ik even snel naar zijn profiel klik zie ik genoeg dingen aan hem waarvan ik denk mwah, maar daar heeft toch niemand wat aan als ik hem dat openbaar tweet? 𤷠Waarom dan toch die drang om je plasje overal tegenaan te doen.
Die tweet die ze later deelde over iemand die erop reageerde met dat hij āzijn hond er nog vanaf zou trappenā gaat wel echt vƩƩl te ver trouwens, gadverdamme.
Ahhh ik vind Enzo zo lief voor fans. Kindjes helemaal meenemen in de auto naar de Mac. Zó lief!
En ik voel me 12 maar ik ga ook goed op de combi Dionne en Enzo.
Het cadeau voor Dionne en haar reactie erop was echt geniaal. Ze zouden wel een leuk setje kunnen zijn.
Kindjes meenemen in de auto?
Er waren kinderen met hun ouders naar een plek gekomen waar hij filmde. Met toestemming van hun ouders reden ze toen met zijn auto naar de Mcdrive en haalde hij eten voor iedereen. Geen kidnapping haha
Ik kijk echt nooit zijn vlogs, maar nu even deze gekeken en wat is hij aardig zeg. Ook zo zijn pet aan een medewerker geven, superleuk.
Nick van Bonnie gaat de marathon niet rennen want hij heeft een knieblessure.
Ohhhh zonde zo kort ervoor!
Fragiel ego.
Oh ik vind het huis niet zo. Niks mis mee maar gewoon super standaard, volgens mij wonen ze ook in een saaie buurt nu. Ik vind tegels in de woonkamer ook echt niet chill. Maar misschien als het helemaal is ingericht dat het dan leuker is.
Ik vind deze video van Denise echt heel leuk! Ook in het kader van slow fashion (al is dat volgens mij niet per se haar intentie) een keer iets anders dan de zoveelste shoplog. Deed me ook een beetje denken aan de shop your closet video van Diana.
Ik ga stuk 4.05
Maar zijn Enzo en Dionne gewoon vrienden of zijn ze aan het daten? Alhoewel ik denk dat niemand daar antwoord op heeft haha
Volgens kingalert zouden ze fwb zijn hahaha
Wat is fwb? #teambejaard