Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik weet niet wat the fuck Sylvia verkoopt maar als ik klant bij haar was dan zou ik niet per se staan te wachten op een prijsverhoging van € 600 naar € 5.000 :joy:

21 likes

Link en Don zijn broers???

Sowieso Louise Hay…:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:
Dat soort prietpraat kan ik echt niet serieus nemen. #cringe

Ik vraag me dus altijd af wie de mensen zijn die dit soort bedrijven inhuren. Misschien ben ik heel sceptisch tegenover mijn leeftijdsgenoten, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een overduidelijke junior zou inhuren om mijn bedrijf te laten groeien. Uitzonderingen daargelaten sta je in mijn ogen op je 25ste carrieretechnisch nog helemaal niet op de plek om mensen serieus te adviseren. Vooral als je nooit gestudeerd hebt en eigenlijk nog geen twee jaar geleden je “succesmodel” gevonden hebt

18 likes

Dat is een grapje hahah

Ik kots echt in mijn hart door dit zweverige kutverhaal #wetvanaantrekking

9 likes

Ik kan bij Suzanne alleen nog maar denken aan dat varkentje.

30 likes

Huh de jongen waar Suz eerst een relatie mee had heette toch ook Bas?

3 likes

Ja :joy::joy:

2 likes

Haha ik ging haar nieuwe vriend zoeken en toen kwam ik op de instagram van haar ex. Zijn vriendin is nu ook al zwanger.

4 likes

Ik vind dit wel heel kort door de bocht hoor. Wat weet jij nou van de relatie die zij met haar vriend heeft?

10 likes

Ja tenzij je het al jaren probeert want dan moet je het juist loslaten en dan gebeurt het ineens. :tired_face:

(Een vriendin van heeft moeite met zwanger worden en zit in een ivf traject. Altijd als ik met haar ben en er zijn ook anderen die ze kent krijgt ze wel van iemand ongevraagd advies. Te dom voor woorden.)

Wat een opluchting, nu kunnen we allemaal fijn gaan slapen

7 likes

Ik vraag me af wat dat boekwerk van een verhaal over zwanger worden doet op haar professionele website als businesscoach. Als ik haar niet zou kennen en oprecht opzoek was naar een businesscoach dan zou ik dit heel raar vinden. Een tikkeltje ongemakkelijk ook met die persoonlijke foto’s.

13 likes

Wat een ontiegelijk rotartikel zeg. Heb ‘m helemaal gelezen omdat ik benieuwd was welke stap in de medische molen bij haar leidde tot een zwangerschap, heeft ze die helemaal niet hoeven doen! Niet dat ik haar dat gun, maar ik vind dat ze alles nogal groots aankondigt terwijl in werkelijkheid was het na één keer raak.

Merk wel dat zulke woorden (als die quotes hierboven) me als vrouw met een grote kinderwens én PCOS wel verdrietig maken. Alsof het ons dan niet gegund is. Onzin, I know.

9 likes

Herkenbaar. Ik vond het haast een beetje van dat het onze eigen schuld is dat we niet zwanger worden.

Ik heb bij haar sowieso heel sterk de vraag wat zij eigenlijk voor inzichten te bieden heeft, ik ben er stiekem nieuwsgierig naar. Ik vind haar typisch zo iemand die aandacht vraagt met catchy en clickbaitachtige zinnen als ‘verhoog nu je omzet naar 100000 euro per jaar’. Daarnaast gooit ze met nog wat kreten als law of attraction en maak je dromen nu werkelijk, etc. Lijkt me totaal niet realistisch en een hoop gebakken lucht.

Edit: en met dit verhaal over haar zwangerschap krijg ik geen positiever beeld van haar.

8 likes

furtjuh koopt tijdens zn abc challenge eventjes sochtends een retour ticket naar berlijn. 900 euro voor twee vluchten op dezelfde dag. wat-de-fuck

1 like

Ja dit dacht ik dus ook?? Ff op en neer want is leuk voor de video. Maak er dan op z’n minst een paar dagen weg van of ga gewoon naar Schiphol en film een fucking vliegtuig.

idd ben helemaal in shock hiervan, dacht ook leuk vanaf nu blijft ie eventjes in berlijn, vliegt ie 2 uur later weer terug!!! en al die kinders die t grappig vinden natuurlijk…