Ik check haar site af en toe als ik geen eet-inspiratie heb en dan scroll ik wat door.
Vind dat leuker dan elke dag die gekke lijstjes lezen ! En kijk op YT wel eens wat oude filmpjes
Ik check haar site af en toe als ik geen eet-inspiratie heb en dan scroll ik wat door.
Vind dat leuker dan elke dag die gekke lijstjes lezen ! En kijk op YT wel eens wat oude filmpjes
Volgens mij is dat ook zo! Ik dacht dat ze sinds een tijdje iemand heeft die recepten voor de blog schrijft. Zag er in ieder geval een oproep van een hele tijd geleden.
Wat een type. Ik heb een beetje door haar vlogs gekeken en het gaat bijna constant over haar uiterlijk. Haar leven is zo anders dan de mijne
Ik vind het zo bizar dat dit soort oppervlakkigheid dus écht bestaat.
Mijn aandacht gaat alleen maar uit naar de leuke glas-in-lood ramen op de achtergrond. 
Martine is in haar nieuwe vlog aan het klagen dat als ze in een youtubevideo een cover van een nummer zingt, ze de helft van de inkomsten ‘misloopt’, en dat ze dat flauw vindt en dat ze dat stom vindt.
Sorry hoor, maar snapt ze niet dat ze gewoon iets gebruikt dat iemand anders gemaakt heeft en dat de schrijver van dat nummer ook recht heeft op inkomsten?
Ik vind dit echt heel irritant, niet alleen door Martine zelf maar omdat de houding van zoveel klanten ook is dat ze creatief werk wel gratis kunnen krijgen en dat ze nergens voor hoeven te betalen. Juist als iemand die zelf content maakt (en haar mond vol heeft over dat dat werk is) zou ze dat toch moeten begrijpen. Het moest haar zelf eens overkomen.
(ik ben trouwens zelf geen songwriter
)
Denk dat al iemand ideeën van hun gebruiken dat ze dan ook niet vrolijk zijn.
blijkbaar organiseert ze reizen voor plastische chirurgie naar het buitenland
Het is in hun ogen altijd pas onééééérlijk als ze zelf inderdaad inkomsten mislopen ja. Tip: Martine, schrijf een akoestisch nummer over de krabbenmand en laat die viral gaan.
Heeft iemand de vlog van Daddyhox gezien? Over hun eerste week met Rosie? Ik vind Pip daarin zó tenenkrommend. Kijk, zo’n kind kan er weinig aan doen natuurlijk, maar als ouders zijnde zou ik zulk gedrag echt niet oke vinden eerlijk gezegd. Dat oudwijverige terwijl ze zelf een dreumes is. Maar daar zorgen ze dan misschien zelf ook weer voor. Oh well, niet mijn manier haha
Ja I know, dat slaat ook werkelijk nergens op maar misschien vind ik het meer bizar dat ze dat dan zo via Youtube delen. Ik kan het moeilijk uitleggen, misschien snap je het als je het ziet!
Ik ga nu ook kijken, nieuwsgierigheid getriggerd.
Edit: laat maar, is een half uur, geen geduld voor.
Ik kijk hem nu ook en haar gedrag valt me niet op.
Iiiiit’s not your fault
Oooh wait ik haal Instagram en de vlog door elkaar. Ik dacht dat ik het in de vlog had gezien maar het was een story van Rachel op Instagram. Daarin had Pip Rosie op schoot en was ze tegen haar aan het praten. Maar je kon opmaken dat wat ze zei dat ze dat gekopieerd had van haar ouders. Oke SLECHT verhaal dit. Nevermind me 
Ja dat is wel zo maar vond het toch best tenenkrommend om een dreumes van 2 ‘poppetje’ en ‘goed zo kleintje’ (in die trant) te horen zeggen.
Haha hoezo zou jij dit gedrag echt niet oké vinden? Daar kun je toch echt niks aan doen?
Geen onderbenen. Wel underboob.
Ik vind dit wel 1 van haar leukere foto’s
Ik vind die underboob zo’n rare trend