Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik wil echt met Enzo trouwen, boeit me niet dat hij 2 jaar jonger is.

9 likes

Ik word juist kriebelig van de intro van I am the knees (als ik het goed heb): halloieeee, i am the knees. Volgens mij is het afgeleid van haar naam Denis?

I am Denise
? Hahahah

image

Btw zoek geen cougar gifs. Je ogen kunnen bepaalde gifs niet handelen.

18 likes

Hahaha dat hoofd. En heeft hij nou een ooglapje?

1 like

Ja maar ze heet Denise? Dus in het Engels klinkt dat als I am the knees?

4 likes

Dat zal best zijn, maar vooral dat halloiej
 mijn arm haren gaan er van overeind staan :joy:

1 like

Wat tof dat hij dit soort dingen doet voor zijn jonge fans. Ik hield op de basisschool mijn spreekbeurt over heksen en het subject hoefde niet eens geintroduceerd te worden met veel bombarie want dat was een van de juffen zelf. :crazy_face:

10 likes

‘Halloi’ zegt ze. Een combinatie van hallo en hoi🙈. Rutger (vink) bijvoorbeeld zegt dat ook altijd, ik geloof dat het van hem vandaan komt.

3 likes

Ik zie op YouTube dat Co (with the flow) 5000 meer abonnees heeft dan de Huismuts, bizar hoe snel zij is gegroeid!

21 likes

Ik vind dit leuk. En denk dat de Huismuts dit stiekem niet leuk vind.

17 likes

Dee is ook begonnen met weekvloggen


Maar zij is ook gewoon veel leuker

4 likes

Oh zo leuk! Kan iemand hem ook even langs deze verliefde juf sturen???:slight_smile::slight_smile::slight_smile::slight_smile:

Ik dacht dat vloggen niet haar ding was en zij zich prettiger voelde bij Instagram. Voor mij is het weer iemand die bekend wil blijven en dus gaat vloggen.

15 likes

Ahhh zo leuk. Ik moet op 9:40 ook echt lachen dat die hele klas zo in koor terugroept:

“Deed ie het goed?”
“JAAAAA”
“Hebben jullie veel geleerd over Enzo Knol?”
“JAAAAA”
“Hoe oud ben ik?”
“VIJFENTWINTIG”

Maar ook wow wat een impact maakt die dude op een generatie kinderen. Ik kan me bijna niet herinneren dat wij als kinderen zo collectief iets/iemand leuk vonden? Misschien de Spice Girls? :joy:

26 likes

Ik wel hoor! Op de basischool was iedereen fan van Spice Girls, Britney Spears en Backstreet Boys!

1 like

Die blik van die voorbijganger
zou ik kunnen zijnđŸ€Ł

Dee als vervanger van Bram!!??! Ik hoop niet dat we dan een ‘Dee in de buurt’ krijgen volgende week.

8 likes