Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Vergeet niet het detail dat ze moest huilen om deze ontdekking.

19 likes

Ohhh ik vind Bonnie in dat bad zo crrringe. WAAROM gaat ze in het bad van een vreemde, met een bikini aan en al die vrienden eromheen!? En dan zet ze ook nog haar haar in de fik.

17 likes

Ik zit in hetzelfde hoofdstuk, nog steeds party & bullshit :joy:

2 likes

Ik roep nog steeds kut

3 likes

15 likes

Ze liep ernaast ook nog stage en studeerde hoor !!!1!!1!1

Want verder zijn er natuurlijk weinig mensen die studeren, werken én stage lopen

11 likes

En ze woonden in the USA toch? Moet ook heel zwaar geweest zijn.

Anna gaat trouwen! Zou Hella het mogen organiseren? :sunglasses:

3 likes

Anna Nooshin verloofd

20 likes

Ik kam hetzelfde posten haha @DoornRoosje oh en @punaise. Lekker zo achter elkaar haha.

4 likes

Didn’t see this coming

18 likes

Zou hij een Louis monogram pak dragen, met een Gucci riem en opdagen in een supreme auto.

44 likes

Dat moeten ze de schrijver van Game of Thrones niet vertellen. :joy:

A reader lives a thousand lives before he dies. […] The man who never reads lives only one.

– George R.R. Martin, A Dance with Dragons

7 likes

Wow die had ik niet aan zien komen!

Het leven met Greg is ook zwaar!

2 likes

Ik weet dat je niet kunt oordelen over andermans situatie maar TERING wat snel. Net als Bibi die na een ongeveer even lange relatie supersnel zwanger was van Waylon. Ik vind dat echt wel intens hoor.

Vind het ook echt bizar hoe snel mensen kunnen gaan. Mijn relatie is na heel veel jaar ook net over en ik zou niet aan een nieuwe vent moeten denken, laat staan ergens mee trouwen :’)
En jaja iedereen is anders, weet ik.

43 likes

De uit elkaar video van danny was eind juli… dus inderdaad behoorlijk snel! Maar goed, als zij er gelukkig van worden… zal geen goedkoop feestje worden vermoed ik :smiley:

1 like

Die ring is al mega

Als 't zo snel goed voelt lekker doen vind ik, maar lijkt me wel heftig/beetje sneu voor haar ex. Ik zou dat iig wel even slikken vinden.

23 likes

Dit ja. Super heftig lijkt me dat. Hoop dat hij ok is.