Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Hatsikidee!

giphy%20(9)

25 likes

De #tranenvangeluk is oa door hem opgezet. Niet uit zichzelf een kwetsbaar verhaal maar zit dus wel iets achter :slight_smile:
(Sorry, krijg quoten uit het dichte topic niet voor elkaar)

Same, ik word soms sowieso wel een beetje angstig van dit wereldje. Ook met of je wel genoeg doet voor je cv etc.

2 likes

Gewoon doen hoor! Beter lang zoeken naar een geschikte plek dan ergens terechtkomen waar je niet naar je zin zit

2 likes

ik vind het echt mooi!

Je moet met je persoonlijkheid opvallen haha nee geen idee. Ik denk dat het er ook echt wel vanaf hangt bij wat voor kantoor je terecht wilt komen. Connecties zijn natuurlijk ook heel handig.

1 like

Omg soulmate

1 like

Dat is echt niet mijn bedoeling hahha. Want ik heb het zelf ook echt niet goed voor elkaar qua cv hoor. Al die extra dingen heb ik niet. Ik heb nu een relevant iets hahah. Maar ben er nu wel meer mee bezig. Maar ken ook genoeg die dat niet zijn. Ik troost mijzelf altijd maar met de gedachte dat ik wel werk zal vinden maar misschien niet mijn droombaan hahah😭

2 likes

De titel van Noors vlog staat dat haar paspoorten en credicards zijn gestolen. Maar in de instastories van destijds vertelde ze dat ze de tas zelf vergeten waren. :roll_eyes:

2 likes

Bij Negin Mirsalehi en Romee Strijd doen die mannen volgens mij ook alles voor hun? ze reizen zelfs overal mee naartoe? ook een soort p.a ofzo.

2 likes

Hm wel gek eigenlijk, want Vera heeft sinds november een burn-out, dus dan zijn er toch geen inkomsten lijkt me? Dacht dat hij bij de Bijenkorf werkte

2 likes

Hij is vorig jaar van baan gewisseld. Geloof dat hij na de bijenkorf bij een andere winkel is gaan werken als assistent manager of shopmanager oid.

Misschien verzorgt hij nu haar mail en ordent haar pakketjes. Nee heb geen idee.

@Yucca, dan hebben wij verschillende ervaringen en ben ik blij dat jij hem niet zelf hoeft te betalen

Ik ook. Samenwerken is iets anders dan iemands PA zijn in mijn ogen, heel lastig om dan te bepalen waar bepaalde grenzen liggen.

“Schat, ga jij even boodschappen doen? Dat hoort ook bij je taken!”

“Moppie, als PA moet je ervoor zorgen dat ik mijn werk optimaal kan doen, dus wil je me elke ochtend een uur masseren zodat ik ontspannen aan mijn werk kan beginnen?”

Lijkt mij heel ingewikkeld, ook dat je partner dan je loon betaalt…

Maar blijkbaar werkt het voor hen, en volgens mij hebben zij het echt heel goed samen, dat vind ik altijd wel heel leuk om te merken.

3 likes

Ze gaan dit keer gelukkig voor en andere inrichting.

3 likes

Ja dat dacht ik ook al. Niet zo raar barok enzo.

1 like

Wat is er met de onderlip van Jill aan de hand? En volgens mij is de spraytan uit de hand gelopen.

3 likes

Oooh, dat zag ik niet. :grimacing:

1 like

Is ze serieus met die huidskleur? Ze heeft precies dezelfde tint als die terracottapotten op de voorgrond.

44 likes