Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Hatsikidee!

giphy%20(9)

25 likes

De #tranenvangeluk is oa door hem opgezet. Niet uit zichzelf een kwetsbaar verhaal maar zit dus wel iets achter :slight_smile:
(Sorry, krijg quoten uit het dichte topic niet voor elkaar)

Same, ik word soms sowieso wel een beetje angstig van dit wereldje. Ook met of je wel genoeg doet voor je cv etc.

2 likes

Gewoon doen hoor! Beter lang zoeken naar een geschikte plek dan ergens terechtkomen waar je niet naar je zin zit

2 likes

ik vind het echt mooi!

Je moet met je persoonlijkheid opvallen haha nee geen idee. Ik denk dat het er ook echt wel vanaf hangt bij wat voor kantoor je terecht wilt komen. Connecties zijn natuurlijk ook heel handig.

1 like

Ik zie op LinkedIn dat de vriend van Vera Camilla, Jeffrey, sinds 9 maanden werkt als ‘personal assistant’ voor Vera Camilla? En dus ook sinds november niet meer zijn oude baan doet?
Misschien geen groot nieuws maar het verbaast me eigenlijk wel dat zoveel partners van youtubers op een gegeven moment ‘meegaan’ in het bedrijf. Dat personal assistant titeltje moet misschien met een korreltje zout genomen worden maar het lijkt me heel erg moeilijk om daadwerkelijk de personal assistant te zijn van je vriend/vriendin.

22 likes

Omg soulmate

1 like

Dat is echt niet mijn bedoeling hahha. Want ik heb het zelf ook echt niet goed voor elkaar qua cv hoor. Al die extra dingen heb ik niet. Ik heb nu een relevant iets hahah. Maar ben er nu wel meer mee bezig. Maar ken ook genoeg die dat niet zijn. Ik troost mijzelf altijd maar met de gedachte dat ik wel werk zal vinden maar misschien niet mijn droombaan hahah😭

2 likes

Er zijn toch heel veel stellen die samen een bedrijf runnen? Mijn vriend en ik werken grofweg in hetzelfde veld en als een van ons heel succesvol zou worden als zelfstandige kan ik me voorstellen dat de ander misschien mee gaat werken. Zeker bij influencers wiens baan gebaseerd is op hun leven lijkt het me niet eens zo’n grote stap als de samenwonende partner formeel mee gaat werken en daar geld mee verdient.

PS Als ze zelf maar geen kanaal beginnen :roll_eyes: cough mancave cough

4 likes

Ja dat klopt hoor! Dat lijkt me ook zwaar haha.
Ligt misschien meer aan mij, ik zou daar echt niet snel voor kiezen (niet als influencers maar ook niet in een andere situatie)

2 likes

Ja nee of je met je partner wil samenwerken is weer een tweede… Ik zou dat misschien ook eigenlijk wel een beetje veel vinden :joy:

1 like

Oh daar had ik niet eens over nagedacht (ik volg haar eigenlijk niet echt).
Ik neem aan dat ze genoeg kapitaal heeft opgebouwd om zijn loon nog steeds uit te betalen en zelf ook een tijd van te leven?
Maar dat is nog wel een tweede, als jij je werk niet kunt uitvoeren en daardoor loopt je partner inkomen mis (of de kans daartoe bestaat), lijkt me dat ook een erg moeilijke gedachte. Ik kan me voorstellen dat dat stress oplevert (ik wil niet zeggen dat haar burnout daar vandaan komt of zo, maar ik zou dat zelf heel stressvol vinden bedoel ik. Maar dat met je partner samenwerken niets voor mij is was al duidelijk :stuck_out_tongue: )

De titel van Noors vlog staat dat haar paspoorten en credicards zijn gestolen. Maar in de instastories van destijds vertelde ze dat ze de tas zelf vergeten waren. :roll_eyes:

2 likes

Ik vind dit dus wel een soort van boeiende ontwikkeling. Je hebt veel kleine bedrijfjes waarin ‘de vrouw van’ een beetje het administratieve werk of zo doet. En dat is in de YouTube-wereld nu omgedraaid: de vrouw verdient het grote geld, ‘de man van’ regelt bijzaken.

Ik zou er persoonlijk geen trek in hebben, maar in het kader van emancipatie is het goed dat het ook zo kan (en zou er dus niet neergekeken moeten worden op degene met de functie achter de schermen).

16 likes

Bij Negin Mirsalehi en Romee Strijd doen die mannen volgens mij ook alles voor hun? ze reizen zelfs overal mee naartoe? ook een soort p.a ofzo.

2 likes

Hm wel gek eigenlijk, want Vera heeft sinds november een burn-out, dus dan zijn er toch geen inkomsten lijkt me? Dacht dat hij bij de Bijenkorf werkte

2 likes

Hij is vorig jaar van baan gewisseld. Geloof dat hij na de bijenkorf bij een andere winkel is gaan werken als assistent manager of shopmanager oid.

Misschien verzorgt hij nu haar mail en ordent haar pakketjes. Nee heb geen idee.

@Yucca, dan hebben wij verschillende ervaringen en ben ik blij dat jij hem niet zelf hoeft te betalen