Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

2 likes

In zijn bericht staat ‘ook al weet ik beter’. Klinkt alsof hij er zelf toch niet helemaal achter staat.

11 likes

Bij 12:35 geeft ze aan wel kinderen te willen, en dan wel graag jongens s.v.p. want meisjes zijn kleine heksjes.

1 like

ik vind dee echt een beetje ergerlijk maar zit toch wel elke week haar weekvlogs te kijken :rolleyes:

Wat noemde ze als reden dat ze geen kinderen wou? (Kan het filmpje niet kijken)

Hahahah Sanne weet ook ALLES betrekken op haar relatiestatus. Laatst ging ze ook miepen dat het oneerlijk is dat ze beddengoed voor haar tweepersoonsbed in haar eentje moest kopen.

54 likes

Precies, de ene relatie is de andere niet.

2 likes

wie zegt trouwens dat anna nu wel kinderen wil??

Dat zei ze zelf in een interview

1 like

Lijkt verdomme wel permanente marker.

9 likes

Ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat hij hier zo openlijk op reageert. Laat het lekker gaan, zou ik zeggen. Best ongemakkelijk ofzo om te lezen?

5 likes

Ja echt zonde want ik vind hun wel heel knap. Maar ik vind dat kleding merk ook echt verschrikkelijk

dit ook. Loop je in zo’n pak en ook nog schoenen vol met Reinders :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Moet zeggen dat ik Bonnie’s haar nu toch wel leuk vind. staat haar goed zo

4 likes

Haha ja! Ja ik weet niet. Ik heb er nog nooit iemand in gezien in mijn omgeving. Maar types zoals Gaby Blazer en Jessie Jazz lopen er blijkbaar in.
En het loopt denk ik wel want ze hebben wel een mega groot kantoorpand gekocht :face_with_raised_eyebrow:

Wacht wat? Ik kan de video niet bekijken maar zei ze dat echt?

1 like

Toen ze zei dat ze ging verhuizen wou ik eigenlijk hier nog zeggen: En nu krijgen we wekenlang allemaal geklaag over het verhuizen en wat iedereen niet goed doet enz.

4 likes

Volgens mij mogen ze doordeweeks zelfs gewoon om 7.00 beginnen met bouwen/wegwerkzaamheden/etc.

5 likes

Ik denk het wel want mijn bovenbuurvrouw zei recent tegen mij dat ze veel last heeft gehad toen ze met mijn huisje bezig waren en dat begon al heel vroeg in de ochtend zei ze.

1 like

Ja dat (baby)meisjes echt heel heftig zijn, dat haar nichtje echt een tiran is en heel druk en haar neefje het liefste jongetje ooit. Ze zou wel allemaal jongetjes willen.

1 like

Ik heb bij haar ook vaak het gevoel dat ze niet even in haar omgeving vraagt of iemand bijv. even mee kan rijden ergens heen ofzo. Ze heeft geen auto dus ze kan niet bij de kringloop een tvkastje kopen zei ze op haar Instagram… Dan denk ik echt bij mijzelf ken je echt niemand die even met je mee kan rijden? Heb je het überhaupt gevraagd aan iemand?

3 likes