333,000 euro . Wat een auto man. Lichtelijk jaloers wel.
Aanvulling op de verhuisvlogs; die office make overs van vloggers zijn zo mogelijk nog minder boeiend.
ik vind het btw een ontzettend ordinaire auto (niet dat iemand om mijn mening vroeg)
Pardon?!? Dit was slechts een vraagstelling om te laten zien wat achter de gedachte van Grace zat.
Ik vind helemaal niet dat mensen niet naar een andere stad mogen verhuizen, en ook niet dat buitenlanders niet naar Nederland mogen komen.
Het gaat er juist om dat er moet worden gedacht aan de minder bedeelden die door de enorme trek naar de stad op straat komen te staan. Een gemeenschap groeit niet in een dag. Ik zou het erg jammer vinden als we steden krijgen waarin niemand meer zijn buren kent, en iedereen op zichzelf staat. Juist kansrijke mensen kunnen gaan en staan waar ze willen.
Je zou ook even kunnen kijken in het gentrificatie topic voor meer informatie.
Ik vind Brad Mondo zoooo leuk, ben ook alles van hem aan het terugkijken. Nog meer fans hier?
Jaaa helemaal verslaafd aan zijn filmpjes de laatste tijd haha. Ik vind hem zo komisch, vooral die react video’s
Zou het wel sneu vinden als ze straks weer geen baan heeft.
Ja dat zijn de beste soms is hij ook zo wereldvreemd, dat hij henna bijvoorbeeld helemaal niet kende? Vond ik zo gek, maar dat maakt die video’s echt zoooo grappig.
Nou wil wel ordinaire dingen met hem doen in die auto. Zitten zelfs massagestoelen in.
Ik vind het zo leuk dat Bas altijd zo blij is voor Enzo. Ik vraag me wel af wat Bas voor werk doet. Iemand een idee?
Ik denk dat hij voor Enzo werkt, soort PA ofzo
Ja hier! Ik vind 'm zo grappig. Vond 'm laatst met zijn tweelingbroer ook zo leuk.
Ja kan eigenlijk niet anders, hij is zo vaak deel van zijn vlogs.
Jaaaa! Ik leer ook veel van hem.
Volgt er iemand Romy (van Anna) op insta? Ze draait helemaal door in haar stories nu. 2 stories van een half uur geleden. Kan iemand haar even met beide benen op de grond zetten en hulp geven?
Oh wauw? Waarom filmt ze dit en belt ze niet ff de dokter, ze klinkt alsof ze een hartaanval krijgt of zo
Superlullig als blijkt dat ze echt iets is, maar ik denk bij dit soort dingen: als je je nog kan bedenken dat je dit inclusief tekstjes online kan zetten (ipv familie/vrienden/hap/112 bellen), kan het niet zo erg zijn.
Heb je de stories gezien? Die spreken wel voor zich maar anders: (kleine disclaimer: ik ben bekend met dit onderwerp dus weet hoe ingewikkeld alles ligt) Ik vind het klinken als een serieuze paniekaanval en de tekst die ze bij de laatste story plaatst is ook niet iets wat je met een heldere geest typt. Daarnaast vind ik het een heel ongezonde keuze om zo’n aanval (paniekaanval, of wat dan ook) te filmen en online te zetten in plaats van je moeder/vriendin/dokter bellen voor hulp.